jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?
Ja dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?
Ik heb altijd meer last van zin om te eten dan van honger.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mijn hongergevoel erg goed negeren. Dan voel ik dat opkomen maar ben ik te lui om eten te pakken, en dan wil ik een paar uur later alsnog eten maar dan voel ik geen honger meer dus eet ik alsnog niks
Ik moet er niet aan denken om 6 schnitzels als ontbijt weg te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien jaquote:
Het diepste gesprek wat ik met hem heb gevoerd deze week is de degradatie van Twente.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond NAC-Willem II ook vreselijk kut. Dan ga ik ook gewoon zappen.
Het leukste is dan nog dat ze al dat eten in een pijp gooien en dan vergelijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien ja
Je ziet vooral de magere vaak bijna kokhalsen als ze het eten ziet wat de ander eet
Sinds ik schnitzels bij de AH op heb eet ik dat sowieso nooit meer behalve misschien in een restaurantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om 6 schnitzels als ontbijt weg te werken
Ja, en de dikke kijken zo beteuterd wanneer ze als ontbijt zo'n schamel hapje krijgen wat hun holle kies nog niet eens vult.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien ja
Je ziet vooral de magere vaak bijna kokhalsen als ze het eten ziet wat de ander eet
De odd van NAC was erg gedropt na het nieuws over Twentequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond NAC-Willem II ook vreselijk kut. Dan ga ik ook gewoon zappen.
Ja, bizar altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leukste is dan nog dat ze al dat eten in een pijp gooien en dan vergelijken.
Go Ahead - De Graafschap was wel leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het diepste gesprek wat ik met hem heb gevoerd deze week is de degradatie van Twente.
Daar heb ik Nederlandse artikelen voor hem meoten vertalen
Bij Liverpool - Sevilla kon je pas cashen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De odd van NAC was erg gedropt na het nieuws over Twente
Eigenlijk niet geheel begrijpelijk, want de toekomst van Willem II is nog steeds onzeker
Het haalt het allemaal toch niet bij de échte Wiener schnitzels uit Oostenrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik schnitzels bij de AH op heb eet ik dat sowieso nooit meer behalve misschien in een restaurant
Ja ik vond de odd van Sevilla al zo hoogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Liverpool - Sevilla kon je pas cashen.
Wil je die wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
En waarom ik geen Feyenoord tat had nog.
Precies. En dan fotos maken met die schnitzels langs je orenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het haalt het allemaal toch niet bij de échte Wiener schnitzels uit Oostenrijk
Ik werd altijd kotsmisselijk van die programma's over die vies dikke, die een tafel hadden staan met wat ze in een week opeten, wat ik nog niet in mijn hele leven opeet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en de dikke kijken zo beteuterd wanneer ze als ontbijt zo'n schamel hapje krijgen wat hun holle kies nog niet eens vult.
Huh?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die supermarkschnitzels met van dat spul erin zo ranzig
hoe heet dat, dat witte glazige spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |