Ik zei het een paar dagen terug ook, ik heb ondanks het idee dat Jantje geen enkele wedstrijd gezien heeft, ondanks dat hij iedere vrijdag zat te analyserenquote:
Die Van Halst is niet helemaal gek hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zei het een paar dagen terug ook, ik heb ondanks het idee dat Jantje geen enkele wedstrijd gezien heeft, ondanks dat hij iedere vrijdag zat te analyseren
99% gek?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Van Halst is niet helemaal gek hoor
Ik overdrijf uiteraard, maar om nou te zeggen dat NAC geen leuke wedstrijden heeft gespeeld is absurd als je ook maar de helft van de wedstrijden hebt gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Van Halst is niet helemaal gek hoor
| 1 2 3 4 5 | TOP Oss (2005/06) Uitgeschakeld door NAC Breda (0-0, 2-2 en 1-3 n.v.) Helmond Sport (2011/12) Uitgeschakeld door VVV-Venlo (1-2 en 2-2) FC Volendam (2012/13) Verlies tegen Go Ahead Eagles op slotdag (3-1) FC Volendam (2012/13) Uitgeschakeld door Go Ahead (0-3 en 1-0) FC Volendam (2014/15) Uitgeschakeld door De Graafschap (0-0 en 0-1) |
Van Halst heeft die wedstrijden helemaal niet gezien, die zaten vrijdag tussen 20.00 en 20.45 gewoon lekker te eten met een filmpje aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overdrijf uiteraard, maar om nou te zeggen dat NAC geen leuke wedstrijden heeft gespeeld is absurd als je ook maar de helft van de wedstrijden hebt gezien
En dat terwijl de JL een topshow van jewelste isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Halst heeft die wedstrijden helemaal niet gezien, die zaten vrijdag tussen 20.00 en 20.45 gewoon lekker te eten met een filmpje aan
ook eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat terwijl de JL een topshow van jewelste is
Zo verschillend van die Streppel. Streppel een heel verongelijkt verhaal houden over de KNVB terwijl Vregod meteen zegt dat hij zich daar totaal niet mee bezighoudtquote:
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verschillend van die Streppel. Streppel een heel verongelijkt verhaal houden over de KNVB terwijl Vregod meteen zegt dat hij zich daar totaal niet mee bezighoudt
maar afgezien daarvanquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn motoriek en voetbalkwaliteiten
Ik heb Hans de Koning er ook niet over horen klagen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.
Hooguit VVV heeft recht van spreken. Al was de regeling al bekend natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo is het ook. Gewoon winnen en niet zeiken. Dat die van NAC zeurden was helemaal lachwekkend. Die moeten sowieso winnen.
dat systeem met die 3e beslissingswedstrijd was belachelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf keer botte pech voor Hans de Koning
[ code verwijderd ]
Ik hoop natuurlijk gewoon dat De Graafschap het op eigen kracht redt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Go Ahead wint zodat De Graafschap door Willem II uit het klif getrokken wordt.
houden zich inderdaad stil. wel zonde van hun mooie seizoenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit VVV heeft recht van spreken. Al was de regeling al bekend natuurlijk
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk gewoon dat De Graafschap het op eigen kracht redt.
Ze hebben een statement namens alle JLclubs geplaatst dat de hele JL het er niet mee eens is, veel meer heb ik niet gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
houden zich inderdaad stil. wel zonde van hun mooie seizoen
Weg met Cambuur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand geeft om Cambuur sinds Henk de Jong weg is.
Dat gaat nu nooit meer rond komen natuurlijk, maar dat zou wel de meest zuivere oplossing zijn geweest jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem er nog steeds voor om de plek van Twente in te laten vullen door de verliezers van de finales tegen elkaar te laten spelen.
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeertquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem er nog steeds voor om de plek van Twente in te laten vullen door de verliezers van de finales tegen elkaar te laten spelen.
Ik stem ervoor dat Excelsior failliet gaat in plaats van Twente.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik stem er voor dat Excelsior ook degradeert
Allebei faillietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stem ervoor dat Excelsior failliet gaat in plaats van Twente.
wat je ook doet, er is altijd een grotere groep die zich benadeeld voelt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mee eens overigens, en dat zeg ik terwijl ik hoop dat SCC nu het toch nog gaat reddenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat nu nooit meer rond komen natuurlijk, maar dat zou wel de meest zuivere oplossing zijn geweest ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |