Een toetje natuurlijkquote:
ja iemand telde zo tot 3 en toen riepen we met z'n allen heel hard HEEEEERMAAAAAN. maar je kwam maar niet dus jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie dat we een nieuwe mod hebben, ik neem aan dat ze eerst mij probeerden te bereiken maar het toen maar aan iemand anders gaven toen ik er een week niet was?
doen alsof GibsonLesPaul88 niet een van de vaste klb knuppels isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie dat we een nieuwe mod hebben, ik neem aan dat ze eerst mij probeerden te bereiken maar het toen maar aan iemand anders gaven toen ik er een week niet was?
omdat het hermann met 2 n'etjes isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja iemand telde zo tot 3 en toen riepen we met z'n allen heel hard HEEEEERMAAAAAN. maar je kwam maar niet dus ja
ik heb zijn naam tot 3 minuten geleden letterlijk nog nooit gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:01 schreef zeer het volgende:
[..]
doen alsof GibsonLesPaul88 niet een van de vaste klb knuppels is
nee, ze hadden echt met spoed iemand nodig tot jij online zou komen, dus ik zou nu even een DM sturen, dan krijg je de knopjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
fok bestaat uit meer dan alleen de klbsc schijntquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zijn naam tot 3 minuten geleden letterlijk nog nooit gezien
Zijn hier heel veel jongens die met een pop hebben gespeeld, moesten erop aanwijzen waar ze aangeraakt zijn door Niels.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik mocht dus vandaag ook met de co2 blusser blussen en ook met de poederblusser en er was ook een pop die we moesten reanimere was heel leuk enzo was ook een babypop gingen we eerst mee spelen maar moesten we ook reanimeren en toen gingen we nog 112 bellen en ik kreeg ook nog een pen mee naar huis
bedankt kerstmanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee, ze hadden echt met spoed iemand nodig tot jij online zou komen, dus ik zou nu even een DM sturen, dan krijg je de knopjes
ja weet ik, KPD ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fok bestaat uit meer dan alleen de klbsc schijnt
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zijn naam tot 3 minuten geleden letterlijk nog nooit gezien
Hoi GibsonLesPaul88, dit is Hermann en hij kent je nog niet maar wil je wel graag beter leren kennenquote:
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
Toen Netsplitter als kersverse moderator even huis kwam houden in klb en de klb sc.
circlejerks en theekransjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistwat gebeurde er?
Lekker voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Oppassen op mn neefje en nichtje was nog nooit zo kut.
#geen dagboek
Was er een Marokkanenprobleem dan?quote:
Lekker voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
#geen dagboek
Wat doen zequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
#geen dagboek
RIP KLBquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
Toen Netsplitter als kersverse moderator even huis kwam houden in klb en de klb sc.
even een paar vragen en als je genoeg punten scoort kunnen we misschien wel vrienden wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |