Dat bedoel ik, daar ben je heel snel. Ik heb 2 broers, beiden met aanhang, ouders erbij en 3 kinderen, zit je al op 9.quote:
Ik heb geen neefjes of nichtjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar ben je heel snel. Ik heb 2 broers, beiden met aanhang, ouders erbij en 3 kinderen, zit je al op 9.
Pa, ma, beiden aanhang, mn broer met evt aanhang.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar ben je heel snel. Ik heb 2 broers, beiden met aanhang, ouders erbij en 3 kinderen, zit je al op 9.
13:08 was hij afgelopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Crisis hoe lang duurt die film als hij om 11 uur begon?
Mijn werk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:18 schreef DrMarten het volgende:
Wat is SAP toch een stuk hoerensoftware
Bijna net zo gebruiksonvriendelijk alsiTunes
En dan voor het altaar er met zijn zusje vandoor gaanquote:
Speaking of je zusje? Hoe gaat het met haar?quote:
Ja goed.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Speaking of je zusje? Hoe gaat het met haar?
Ze is getrouwdquote:Op donderdag 2 juni 2016 07:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Speaking of je zusje? Hoe gaat het met haar?
In oude zakken ook?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde. Die brengen wat leven in oude zaken.
Dat was wel het idee.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan voor het altaar er met zijn zusje vandoor gaan
Treurig doch voorspelbaar einde aan dit FOK!-liefdesverhaalquote:
Titanic is er niks bijquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Treurig doch voorspelbaar einde aan dit FOK!-liefdesverhaal
Nou, qua langdradigheid...quote:
Ik doe m'n best hoorquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De Titanic is net zo levensvatbaar als deze reeks.
Dat zei ik al eigenwijze drolquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Misschien vanavond naar Jungle Book, want hij draait volgende week niet meerAls ik dat had geweten was ik dinsdag gegaan.
Laten zinken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker met emmertjes de Titanic leeg scheppen, hoe schattig.
Nergens meer?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Misschien vanavond naar Jungle Book, want hij draait volgende week niet meerAls ik dat had geweten was ik dinsdag gegaan.
CL!!! Hamsters!quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ervoor naar een andere stad te gaan
Nee, wil ik niet zienquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!!! Hamsters!
http://www.dumpert.nl/med(...)e/knul_3_hammie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |