nu moet jij gaan posten dat je dat inderdaad ook heb gehadquote:
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.
Maar je moet het wel voor jezelf kunnen relativeren.
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.
Al kan ik dat ook totaal niet verder hoor
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie de upper upper class weer eens belachelijk maakt omdat die klasse aan het verarmen is, en ze hun huis niet opknappen.
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Klopt. Dat oude geld is echt niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaof adellijke titels die anno 2016 geen drol meer voorstellen
niet alles is een troll nouriquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappig
Dat is wel moeilijk aspect van geloven ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Hé bahquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest zo hard niezen dat ik bang ben dat er een bruine veeg in mijn broek zit
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben aan het kijken voor werk![]()
Maar bij alle advertenties die ik open staat: Geen 9-5 mentaliteit
Alsof daar wat mis mee is
Zeg ik nietquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.
Nee eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |