Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Nouri het volgende:
een vriend en user die ik ken (JanCees) heeft zoiets ook wel een keer gehad, dat ging over een ander bedrag maar blijft lullig natuurlijk
Voor dit soort grote bedragen is het handig om je rechtsbijstand in te schakelen. JanCees had voor een bedrag van 20 euro pikante foto´s op het internet gekocht. Dat geld was hij ook kwijt maar daar konden we niks meer mee.
Mees en Maanquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.
2 kinderen Mees en Maan.
modaal inkomen.
die zich dan verheven voelen intellectueel gezien na hun universitaire zachte studie.
geef mij dan maar simpele proleten hoor.
Jort Kelder heeft zelfspot.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mees en Maan![]()
Maar ik doel meer op mensen als Jort Kelder.
wij wel gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.quote:
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
fijn is dat héquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.
ik heb mijzelf tamelijk overschatquote:
Zie je het als satire?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Hij is niet eens upper middle class hier.
Maar daarom vind ik z'n programma opzich wel grappig.
Ik vind dat programma wel echt grote satire ja. Vooral omdat ie die upper class nog wel eens op de hak neemt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je het als satire?
Vind de mensen die hij bezit vaak wel interessant ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |