quote:
Bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
sorry
ik ga nu een post van je liken op facebook om het goed te maken
gewoon volgende week weer polen en engeland shirt kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon in Spanje voor 5 euro
Ga je toch geen 80 euro aan uitgevengekkenwerk
als hij er goed uit ziet verkoop ik hem aan ajax museum voor 120 hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon in Spanje voor 5 euro
Ga je toch geen 80 euro aan uitgevengekkenwerk
Die nemen alleen Barca-kwaliteit dus als je in Spanje shirtje koopt zit dat wel goed jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
als hij er goed uit ziet verkoop ik hem aan ajax museum voor 120 hoor
haha lol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nemen alleen Barca-kwaliteit dus als je in Spanje shirtje koopt zit dat wel goed ja
In die tijd was ik op Corfu (quote:
TOPBANTS.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In die tijd was ik op Corfu () iedereen hing voetbalvlaggen op balkon van hotels. Want Britten deden dat ook, dus stoer.
Zo'n neus had vroeg in de ochtend onze vlag gestolen en gescheurd. Liep hij in centrum te paraderen met zijn gesigneerde Litmanenshirt, ging hij zwemmen was dat dus shirt weg.
Niveautje wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had haar laatst nog geappt of ze wat wou afspreken
had ze al een vriend
#KUTSometimes you make me cry, but my love for you will never die.
/r/thathappenedquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In die tijd was ik op Corfu () iedereen hing voetbalvlaggen op balkon van hotels. Want Britten deden dat ook, dus stoer.
Zo'n neus had vroeg in de ochtend onze vlag gestolen en gescheurd. Liep hij in centrum te paraderen met zijn gesigneerde Litmanenshirt, ging hij zwemmen was dat dus shirt weg.
Niveautje wel
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:17 schreef Nouri het volgende:
[..]Ow die ken ik niet echt eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had haar laatst nog geappt of ze wat wou afspreken
had ze al een vriend
#KUT
Oog om oogquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Niveautje wel
Mooi stomquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
jancees ik ben mn sjaal kwijt geraakt die ik uit polen had gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |