ja had voor grap overgenomen van iemand.quote:
vond wel geinig sjaaltjequote:
Wat is er iconisch aan. Proletarisch voor iemand die uni volgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond wel geinig sjaaltje
iconisch ook
nog te duur gekocht ook
Ben ook proleet en apaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er iconisch aan. Proletarisch voor iemand die uni volgt.
was ik maar een apaatquote:
wist je nog dat je ooit communisme tegen mij ging verdedigen toen we dronken warenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
was ik maar een apaat
ben gevoelige jongen
jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat je ooit communisme tegen mij ging verdedigen toen we dronken waren
Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Nouri het volgende:
een vriend en user die ik ken (JanCees) heeft zoiets ook wel een keer gehad, dat ging over een ander bedrag maar blijft lullig natuurlijk
Voor dit soort grote bedragen is het handig om je rechtsbijstand in te schakelen. JanCees had voor een bedrag van 20 euro pikante foto´s op het internet gekocht. Dat geld was hij ook kwijt maar daar konden we niks meer mee.
Mees en Maanquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.
2 kinderen Mees en Maan.
modaal inkomen.
die zich dan verheven voelen intellectueel gezien na hun universitaire zachte studie.
geef mij dan maar simpele proleten hoor.
Jort Kelder heeft zelfspot.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mees en Maan![]()
Maar ik doel meer op mensen als Jort Kelder.
wij wel gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.quote:
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
fijn is dat héquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.
ik heb mijzelf tamelijk overschatquote:
Zie je het als satire?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Hij is niet eens upper middle class hier.
Maar daarom vind ik z'n programma opzich wel grappig.
Ik vind dat programma wel echt grote satire ja. Vooral omdat ie die upper class nog wel eens op de hak neemt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je het als satire?
Vind de mensen die hij bezit vaak wel interessant ja
nu moet jij gaan posten dat je dat inderdaad ook heb gehadquote:
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.
Maar je moet het wel voor jezelf kunnen relativeren.
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.
Al kan ik dat ook totaal niet verder hoor
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie de upper upper class weer eens belachelijk maakt omdat die klasse aan het verarmen is, en ze hun huis niet opknappen.
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Klopt. Dat oude geld is echt niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaof adellijke titels die anno 2016 geen drol meer voorstellen
niet alles is een troll nouriquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappig
Dat is wel moeilijk aspect van geloven ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Hé bahquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest zo hard niezen dat ik bang ben dat er een bruine veeg in mijn broek zit
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben aan het kijken voor werk![]()
Maar bij alle advertenties die ik open staat: Geen 9-5 mentaliteit
Alsof daar wat mis mee is
Zeg ik nietquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.
Nee eerderquote:
Nee man echt geen geld en geen plek om te parkeren hier in de stadquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Ga je gelijk auto kopen denk je?
Kun je niet verhuizen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man echt geen geld en geen plek om te parkeren hier in de stad
niet om centrum wonenquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet verhuizen dan?
Centrum sowieso niet nodig toch, tenzij je elk weekend graag uit gaat om dronken te worden.
voor de prijs die ik nu betaal kan ik niet iets beters krijgen buiten de stad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet verhuizen dan?
Centrum sowieso niet nodig toch, tenzij je elk weekend graag uit gaat om dronken te worden.
Ah dat is wel kut ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
voor de prijs die ik nu betaal kan ik niet iets beters krijgen buiten de stad.
Plus moet dichtbij station zitten.
sof gaat graag naar de shotjesbarquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je er verder geen gebruik van maakt...
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut ja.
Misschien straks met bijbaan lukt het wel
Geen vergoeding?!?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werken
Ja dat welquote:
Weekenden avonden toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werken
nee dan heb ik echt geen leven meer bahhhquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Weekenden avonden toch.
Of weer thuis gaan wonen fck chill
Ik zou dat alleen doen als het niet anders kan. Zou mijn vrijheid echt niet willen inruilenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:05 schreef Elan het volgende:
Wat is er mis met thuiswonen zolang je nog geen fatsoenlijk inkomen hebt.
Zijn je ouders streng dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen doen als het niet anders kan. Zou mijn vrijheid echt niet willen inruilen
Nee, maar is toch anders. Niet meer zelf bepalen wat je gaat eten, toch gebonden zijn aan op tijd op staan en naar bed gaan. Veel langere reistijd naar school/stage, weg van vriendinnen en vrienden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn je ouders streng dan.
Niet eens lekker op vakantie is toch ook kut.
Denk jij dat ik niet al maximaal leenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Sof je zou toch 1/2maandjes van duo kunnen lenen om eens lekker op vakantie te kunnen gaan?
Oh never mind danquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet al maximaal leen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |