Ga maar weer wegquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja no shit dat het een slechte grap is
hou op danquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja no shit dat het een slechte grap is
Binnen Europa valt dat reuze mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.
quote:
Hoe bedoel je vertrouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we x meeten, jou vertrouw ik wel verder. Samen met sof. Terrasje in Arnhem ofzo.
gvd hardop lachen hahahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe deze aan op de marseille meet
Als jij inArnhem bent wil ik best keertje biertje doen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we x meeten, jou vertrouw ik wel verder. Samen met sof. Terrasje in Arnhem ofzo.
Hoezo.quote:
Amsterdam zou ik ook aan mijn zoon afraden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
Gemiddelde Europese stad is niet veel veiliger of onveiliger dan Amsterdam. Alsof sof niet gewoon naar Amsterdam kan gaan zonder dat er gekke dingen gebeuren.
Lol, Inso.. er gaan echt weet ik veel hoe veel vrouwen tegenwoordig alleen op vakantiequote:
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij inArnhem bent wil ik best keertje biertje doen hoor
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?quote:
moeten hun wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Lol, Inso.. er gaan echt weet ik veel hoe veel vrouwen tegenwoordig alleen op vakantie
Ja, maar waarschijnlijk niet om veiligheidsredenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdam zou ik ook aan mijn zoon afraden.
Ja, maar dat je dan dus geheid problemen zou krijgen is echt onzin.quote:
dat mensen wel komen opdagenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?
Vertrouwen dat ie niet shit op fok zet
waar heb je vertrouwen voor nodig als je iemand gaat meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |