ja zit nu te twijfelenquote:
Hoe zit het met de terugreis dan?quote:
Wou net zeggen, Marseille zou ik ook niet snel alsz eerst kiezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zit het met de terugreis dan?
Marseille is trouwens best gevaarlijke stad, kun je beter Lyon gaan of Cannes.
Oh echtquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
ook 20 euroquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Marseiile heeft een hele rare stadsplanning.quote:
In Marseille dus wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Als je gewoon toerist bent en dan voornamelijk in centrum blijft zal dat wel allemaal niet echt uitmaken, toch?
Ja maar met centrum bedoel ik het toeristengebied omdat daar altijd gewoon genoeg mensen zullen zijn en de kans dan klein is, of werkt dat daar ook niet zo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Marseille dus wel.
Door hun hele aparte stadsplanning.
Nou vind ik het nog niet gevaarlijk. Maar ik kan me redenen indenken om het wel te vinden
ahahahahahahaquote:
Voor jonge vrouwen vind ik het geen aanrader hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Marseille dus wel.
Door hun hele aparte stadsplanning.
Nou vind ik het nog niet gevaarlijk. Maar ik kan me redenen indenken om het wel te vinden
ja genoeg mensenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar met centrum bedoel ik het toeristengebied omdat daar altijd gewoon genoeg mensen zullen zijn en de kans dan klein is, of werkt dat daar ook niet zo?
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jonge vrouwen vind ik het geen aanrader hoor
geef die emogif maar aan jezelf voor die slechte grapquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.
Ja no shit dat het een slechte grap isquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
geef die emogif maar aan jezelf voor die slechte grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |