quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee praten
ga maar naar klb
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
we hebben al vele pogingen gedaan hoor
nu zitten de zaken anders in elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste keer dat we zouden meeten ben ik maanden voor pedofiel uitgemaakt. Rot op man.
Oh nu ineens anders?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
nu zitten de zaken anders in elkaar
ik wil serieus lijkt mij tof![]()
![]()
midden juli datum prikken ofzo?
waarom vertrouw je mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nu ineens anders?
Ik vertrouw jou niet. Als ik sof ooit meet is dat zonder jou, eerder met fikkie of Inso of Braddie desnoods .
dat is echt onzinquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
Laatst wilde je FB nog achteraf puur om te kloten dus nee, gewoon nee.
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.quote:
dat is bijna drie jaar terug gekquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.
Omdat ik je wilde meeten in de Ziggodome bij Avicci en voor pedo werd uitgemaakt.
Uiteindelijk omdat je gewoon niet te vertrouwen bent.
quote:
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.quote:
dan zie je elan ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laten we daar maar vanuit gaan, vanavond weer repeteren met de band dus ook daar gaat het goed mee komen
Jij bent de bandleider toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan zie je elan ook
die zit ook bij de jostiband
dat werkt wel bij de vrouwtjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dusquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
nu ga je te verquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |