abonnement Unibet Coolblue
pi_162397525
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 03:04 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Vind ik ook. Er is volgens mij bij bepaalde mensen gewoon sprake van afgunst
Dat idee krijg ik ook ja...
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_162397566
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:17 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook ja...
Misschien dat mensen beoordelen op de uitgebrachte nummers van de meiden. En die nummers vind ik ook verschrikkelijk. :+ Ze hebben best mooie stemmen en door die pop liedjes komt dat niet tot z'n recht, vind ik. Liedjes zoals het filmpje van 'Beste Zangeres' zijn super mooi bij deze meiden.
pi_162397575
En mensen die zeggen dat de meiden lelijk of dik/vadsig zijn, zijn inderdaad vol met afgunst en jaloezie. Want dat is gewoon iets wat totaal, maar dan ook totaal, niet zo is. Ze zien er gewoon prima uit.
  zondag 22 mei 2016 @ 09:37:18 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162397678
Ze zingen inderdaad zuiver, maar zonder ziel. Sja, wat moet je er dan mee....? Ik ben toch geneigd te zeggen dat je geen schijn van kans maakt op het ESF als je naast het zingen ook iets weet uit te stralen. Dat het zusjes zijn is als gimmick niet bijzonder genoeg om het daarmee te winnen. Misschien dat Pannecoucke er iets mee kan, maar we hebben vorig jaar gezien dat zelfs hij geen wonderen kan verrichten.

Ze zijn zeker niet lelijk, maar uiterlijk en uitstraling zijn twee heel verschillende dingen, hè?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162397739
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:37 schreef Jane het volgende:
Ze zingen inderdaad zuiver, maar zonder ziel. Sja, wat moet je er dan mee....? Ik ben toch geneigd te zeggen dat je geen schijn van kans maakt op het ESF als je naast het zingen ook iets weet uit te stralen. Dat het zusjes zijn is als gimmick niet bijzonder genoeg om het daarmee te winnen. Misschien dat Pannecoucke er iets mee kan, maar we hebben vorig jaar gezien dat zelfs hij geen wonderen kan verrichten.

Ze zijn zeker niet lelijk, maar uiterlijk en uitstraling zijn twee heel verschillende dingen, hè?
Maar dat is wat er steeds wordt gezegd: lelijk, mollig, vies, etc. Is gewoon niet zo. Los van uitstraling.

En ik denk dat je niet kan zeggen wat wel of geen kans maakt. Soms scoren rare liedjes/acts erg hoog, leuke weer laag, ze moeten het maar zien.
pi_162397937
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:37 schreef Jane het volgende:
Ze zingen inderdaad zuiver, maar zonder ziel. Sja, wat moet je er dan mee....? Ik ben toch geneigd te zeggen dat je geen schijn van kans maakt op het ESF als je naast het zingen ook iets weet uit te stralen. Dat het zusjes zijn is als gimmick niet bijzonder genoeg om het daarmee te winnen. Misschien dat Pannecoucke er iets mee kan, maar we hebben vorig jaar gezien dat zelfs hij geen wonderen kan verrichten.

Ze zijn zeker niet lelijk, maar uiterlijk en uitstraling zijn twee heel verschillende dingen, hè?
Daarbij presteren ze voornamelijk bij het uitvoeren van liedjes van anderen. Dat is al heel wat makkelijker dan zelf iets naar de Top 40 te zingen, wat ze tot nu toe maar één keer gelukt is.

Ik bedoel, half Nederland kan Herman van Veen redelijk imiteren. Zijn die ook gelijk allemaal geschikt?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162398005
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dikke kans dat er volgend jaar wat meer ballades voorbij komen dan in een gemiddeld jaar, gezien de nr1 en 2 dit jaar. Zou dus het beste up-tempo lied moeten worden, maar ik weet niet of ze dat waar kunnen maken.
Precies, bij uptempo komt hun sterkste punt, de samenzang, al helemaal niet tot zijn recht.

Als iemand in NL een lied zoals Clown voor ze schrijft mogen ze van mij gaan, maar dat niveau gaan we niet halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162398013
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb ik precies hetzelfde. Je voelt er niks bij.
Niet alleen dat.
De gebaartjes en de gemaaktheid.
Nu vind ik Glennis Grace bijvoorbeeld vreselijk, máár die vind ik zelfs minder gemaakt (die trekt haar bek gewoon open, als ze er zin in heeft).
Daarbij heeft Osjien geen kenmerkende stem, ik vond het optreden gister niks (nu vind ik Clown als nummer ook al flauw en niks, maar dat terzijde).

Hun stemmen kenmerken zich nergens in. Als ik ze solo op de radio hoor, springen ze er niet uit.
Pak Glennis Grace, die heeft een bereik waar Osjien jaloers op kan zijn en herken ik metéén.
Ook Maan herken ik meteen.

Ik ben echt niet overtuigd, het was eerder "oh fuck, het was echt zo flauw als destijds".

Om nog maar te zwijgen over dat samenzang, hoe kan je daar lang naar luisteren?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162398061
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, op FB ontploft het nu door dit optreden. Iedereen gilt dat ze naar het esf moeten. Kak :')
Zelfs mensen die zeggen 'en dan sturen we Douwe Bob als we dit hadden kunnen hebben, om je gek te lachen'. Zie, het Ned publiek mag nooit meer meebeslissen.

Ja mijn mildheid is alweer over.
Het pad wordt mooi geplaveid voor ze op deze manier ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162398096
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, op FB ontploft het nu door dit optreden. Iedereen gilt dat ze naar het esf moeten. Kak :')
Zelfs mensen die zeggen 'en dan sturen we Douwe Bob als we dit hadden kunnen hebben, om je gek te lachen'. Zie, het Ned publiek mag nooit meer meebeslissen.

Ja mijn mildheid is alweer over.
Dat komt omdat het klootjesvolk de Telegraaf leest en naar Jantje Shit luistert. Alsof zij enige smaak bezitten :D
Categorie "Ik kijk geen ESF, enkel als we winnen".

En het optreden was niks nieuws 2(?) jaar na de winst van The Voice, dus FB hoeft niet te ontploffen.

En nu weer over naar de werkelijke potentiële kandidaten :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 11:26:08 #186
163650 Greys
pi_162399502
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar dat is wat er steeds wordt gezegd: lelijk, mollig, vies, etc. Is gewoon niet zo. Los van uitstraling.
Dat zijn er 1 of twee die gewoon komen trollen. Laat gaan. Met enige regelmaat komt er ook iemand Waylon een gore junk noemen.
Ik ben anti-Ogene, maar ze zijn niet dik en lelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 11:27:33 #187
163650 Greys
pi_162399537
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat komt omdat het klootjesvolk de Telegraaf leest en naar Jantje Shit luistert. Alsof zij enige smaak bezitten :D
Categorie "Ik kijk geen ESF, enkel als we winnen".

En het optreden was niks nieuws 2(?) jaar na de winst van The Voice, dus FB hoeft niet te ontploffen.

En nu weer over naar de werkelijke potentiële kandidaten :7
Nee maar wat TV hierboven ook zegt, het lijkt stiekem qua timing wel of Smit en co het pad voor ze willen plaveien op deze manier. En zij bepalen :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 12:03:08 #188
163650 Greys
pi_162400435
Franklin (Brown) post ook al dat zij naar het esf gaan als hij het voor het zeggen had. Meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 12:05:29 #189
368283 ato
pi_162400508
Als de zusjes zo'n liedje zingt als de Zweedse zusjes van de auto reclame.
Dan ben ik voorstander.

Maar dat Accapella/samenzang op een kwelerig lied vind ik niets.
Zij moeten echt out of the box denken, samen met hun producer.

Zing iets alternatiefs, blues, western/country achtig..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 12:08:21 #190
163650 Greys
pi_162400585
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef ato het volgende:
Als de zusjes zo'n liedje zingt als de Zweedse zusjes van de auto reclame.
Dan ben ik voorstander.

Maar dat Accapella/samenzang op een kwelerig lied vind ik niets.
Zij moeten echt out of the box denken, samen met hun producer.

Zing iets alternatiefs, blues, western/country achtig..
Als die meiden voor blues of country gaan wordt het helemaal een faal eerste klas. Dan doen ze iets dat ze nooit doen en dat totaal niet bij ze past. Dan wordt het nóg meer fake dan het al is..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162400727
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, bij uptempo komt hun sterkste punt, de samenzang, al helemaal niet tot zijn recht.

Als iemand in NL een lied zoals Clown voor ze schrijft mogen ze van mij gaan, maar dat niveau gaan we niet halen
Bij een liedje als Clown valt het gemiddelde songfestival publiek in slaap,dus doe maar niet. Nadeel van de drie dames is dat ze alleen maar tot hun recht komen en opvallen met dit soort liedjes live en in mooie harmonie gezongen. Bij uptempo liedjes of geproduceerde plaatjes is het direct over. Wat het verleden overigens ook bewezen heeft: Geen echte hits kunnen scoren.

Op zich is het wel een gok waard, zo'n rustig samenzang-liedje tussen al dat intense songfestival geweld. Misschien valt het op. Moeten ze er wel een lichte oostblok-sound aan toevoegen qua akkoordschema;s.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_162401314
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:23 schreef Wimperkruller het volgende:
En mensen die zeggen dat de meiden lelijk of dik/vadsig zijn, zijn inderdaad vol met afgunst en jaloezie. Want dat is gewoon iets wat totaal, maar dan ook totaal, niet zo is. Ze zien er gewoon prima uit.
Mee eens. De mensen die hier zeggen dat ze lelijk of dik etc zijn, dat is inderdaad niet nodig. Mensen hoeven niet grof of kwetsend te worden. Goed dat je daar wat van zegt.

Dat je vervolgens als een feit verkondigt dat de meiden er gewoon prima uit zien, dat vind ik dan weer het andere uiterste. Je kan ook niet iedereen dwingen de meiden van O`G3ne knap te vinden. Smaken verschillen nou eenmaal. Ik vind ze niet lelijk, of walgelijk, alleen ze komen zo nep en overdreven over (incl. dikke laag make-up). Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat afschrikt.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 12:36:02 #193
368283 ato
pi_162401461
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Als die meiden voor blues of country gaan wordt het helemaal een faal eerste klas. Dan doen ze iets dat ze nooit doen en dat totaal niet bij ze past. Dan wordt het nóg meer fake dan het al is..
Hoeft niet..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 13:09:33 #194
163650 Greys
pi_162402470
Neeeeeeee. Wat gebeurt er toch allemaal. René van Sibgfestivalweblog roept nu ook dat iedereen op grote afstand van ozjien mag aansluiten omdat zij moeten gaan. VERGEET DAN IEDEREEN DAT ZIJ ZELF GEEN GOEDE NUMMERS HEBBEN??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 13:10:58 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_162402521
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:57 schreef Greys het volgende:
Oké. Ik ga het zeggen... Ik als O'g3ne hatorrr. Ze deden vanavond mee aan De Beste Zangers. Als ze dít nummer nou (net als die Zweedse dude dit jaar) gewoon ietsje aanpassen en doen alsof het van hen is, mogen ze van mij gaan. Ja. Ik zei het echt. Als ze zo'n flutterig up-tempo dingetje van zichzelf doen moeten ze thuisblijven.

-O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 13:18:25 #196
163650 Greys
pi_162402787
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

-O-
Ja ik weet ook niet wat me bezielde op dat ene moment. Vergeef me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zondag 22 mei 2016 @ 13:20:26 #197
70532 loveli
N
pi_162402845
Topic ontvolgen lijkt me het beste, ik kom wel weer terug als NL bij zinnen is en iets tofs instuurt.
crap in = crap out
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 13:21:39 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_162402890
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet wat me bezielde op dat ene moment. Vergeef me.
Tijdelijke vlaag van?
Vergeven :*
pi_162403095
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, op FB ontploft het nu door dit optreden. Iedereen gilt dat ze naar het esf moeten. Kak :')
Zelfs mensen die zeggen 'en dan sturen we Douwe Bob als we dit hadden kunnen hebben, om je gek te lachen'. Zie, het Ned publiek mag nooit meer meebeslissen.

Ja mijn mildheid is alweer over.
De debiel die dat zegt, zegt ook dit:
quote:
Zeker weten. De ene keer een stel monsters, de andere keer een travestiet. ...
quote:
Vreselijk. Verkleden doen ze maar met carnaval
Kunnen de mensen die nooit kijken, gewoon hun bek dichthouden. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_162403258
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:09 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee. Wat gebeurt er toch allemaal. René van Sibgfestivalweblog roept nu ook dat iedereen op grote afstand van ozjien mag aansluiten omdat zij moeten gaan. VERGEET DAN IEDEREEN DAT ZIJ ZELF GEEN GOEDE NUMMERS HEBBEN??
Maar kan zo'n nummer niet door een andere grootheid worden geschreven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')