Die herken je aan de zonnebril.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef derLudolf het volgende:
A350 doet niet mee trouwens
[ afbeelding ]
Herhaling vanavond om 23:30 uur en komende zaterdagavond ook om 23:30 uur.quote:Documentaire waarin we alles te weten komen over hét presidentiële vliegtuig: de Air Force One. Het beroemdste en zeker het meest luxueuze vliegtuig ter wereld. Wat maakt dit toestel zo anders dan andere Boeings 747?
quote:SCHIPHOL - Het was donderdag 25 jaar geleden dat United Airlines voor het eerst op Schiphol landde. De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij vierde dat jubileum door op alle vluchten vanaf Schiphol stroopwafels te serveren aan passagiers. United vliegt dagelijks vanaf Schiphol naar vier bestemmingen in de Verenigde Staten: Newark, Chicago, Washington en Houston.
United en het overgenomen Continental Airlines vervoerden in de afgelopen 25 jaar ruim acht miljoen passagiers op meer dan 50.000 vluchten van en naar Amsterdam.
In mei 1991 vertrok de eerste United-vlucht van Amsterdam naar de Verenigde Staten via Londen Heathrow. In die tijd onderhield de maatschappij met Boeing 727’s een Europees routenetwerk vanaf Londen. Passagiers konden op Heathrow overstappen op een transatlantische United-vlucht.
United opende vervolgens in 1993 een directe vlucht van Amsterdam naar Washington/Dulles en in 2001 naar Chicago/O’Hare. Continental, dat in 2012 definitief is opgegaan in United, introduceerde in 1999 een lijndienst naar New York/Newark en in 2002 naar Houston. Op al deze routes is United ook nu nog actief.
Rudy Horn, Senior Manager Sales Nederland bij United, zegt “ontzettend trots” te zijn op het 25-jarig jubileum ban United op Schiphol. “Ik wil graag iedereen van het United-team in Amsterdam, in het verleden en het heden, bedanken voor hun toegewijde service voor onze klanten in de afgelopen kwart eeuw.”
Dat passagiers op de vluchten vanuit Nederland stroopwafels kregen uitgereikt was geen unicum. Sinds 1 februari serveert United 's ochtends gratis Hollandse stroopwafels aan cconomy class-passagiers op vluchten binnen Noord-Amerika, naar Centraal-Amerika en tussen Honolulu en Guam.
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:50 schreef Iemand91 het volgende:
Om die regerings-Fokker maar even in het perspectief te plaatsen; nu op RTLZ (20:28 - 21:28 uur):
Z Doc: Meevliegen Met De Air Force One
[..]
Herhaling vanavond om 23:30 uur en komende zaterdagavond ook om 23:30 uur.
Jup:quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.
Haar man?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, maar haar man schijnt wel frequent flyer te zijn aan boord van privé 727 die gebruikt werd als vliegend bordeel door pedofielen.
Fillempie van de jet van Trumpquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Die engerd die nu president wil worden heeft toch ook zo'n verpooierde Boeing?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:52 schreef zlotka het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)24514.jpg]afbeelding[/url] ]
Bron
Vind deze livery toch wel erg gaaf.
Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:45 schreef inkjet het volgende:
Zoiets was te verwachten.
Of stoppen of omscholen naar Embraer of 737.
Die laatste zin weet ik niet wat ik daarvan moet denken...
Inderdaad. Als de koning omgeschoold wordt naar de 737 dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de regering de Fokker vervangt door een ander toestel dan een 737 :-)
Of het is een 'cunning plan' natuurlijk.
Heb je het nou over onze Koning of mis ik effe wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...
Sorry?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dikke onzin sowieso dat die dikkop wordt opgeleid voor 737. Zou er weinig vertrouwen in hebben als zo'n zwakzinnige piloot zou zijn op een vlucht waar ik mee vlieg...
Wim-Lex bestáát op onze kosten, maar je hebt idd wel een punt.. als hij zo nodig zijn vliegshizzle wil behouden, bijscholen, kan hij dat vast wel uit eigen zak betalen.. ik geloof er ook niks van dat hij zelf zou mogen vliegen in het staatsvliegtuig.. keertje mag vast wel, maar structureel zelf vliegen lijkt me niet wenselijk. Hij rijdt zichzelf toch ook niet in de rondte?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef El_Grando101 het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat hij zijn uurtjes bijhoudt op onze kosten. Ik moet ook gewoon zelf voor mijn hobby vlieguurtjes betalen. Ander doel heeft het bij hem niet.
Precies dit. Als ik vlieguren wil maken en ik klop aan bij de KLM... Ze zien me al aankomen zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef El_Grando101 het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat hij zijn uurtjes bijhoudt op onze kosten. Ik moet ook gewoon zelf voor mijn hobby vlieguurtjes betalen. Ander doel heeft het bij hem niet.
Nee maar er komt toch wel een veel te dure BBJ voorzie ik. Ook al zal ie op zijn stoeltje achterin bruine rakkers zitten te tikken, op onze kosten zal toch wel wel de mogelijkheid moeten blijven bestaan voor hem om in het regeringstoestel te blijven vliegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wim-Lex bestáát op onze kosten, maar je hebt idd wel een punt.. als hij zo nodig zijn vliegshizzle wil behouden, bijscholen, kan hij dat vast wel uit eigen zak betalen.. ik geloof er ook niks van dat hij zelf zou mogen vliegen in het staatsvliegtuig.. keertje mag vast wel, maar structureel zelf vliegen lijkt me niet wenselijk. Hij rijdt zichzelf toch ook niet in de rondte?
Mwoah, WL is niet bepaald een helder licht en de pilotenopleiding niet bepaald makkelijk. Vandaar mijn twijfel, die achternaam helpt om ergens binnen te komen...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:47 schreef NewHorizon het volgende:
Hij vliegt af en toe lijnvluchten bij KLM (cityhopper). En ik kan jullie vertellen dat hij wat dat betreft aan alle eisen voldoet, een prima man is om mee te vliegen en de KLM er geen belastinggeld voor krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |