Is ook niets mee he. We moeten af van het idee dat integratie iets goeds is. Je kunt beter het krampachtig mixen stoppen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
Hoger opgeleiden trouwen ook steeds meer binnen de eigen groep. Zo spannend is het niet dat je sociale kring en overeenkomsten / raakvlakken een belangrijke rol spelen.
Pauw steekt zijn pik niet in crazy.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pauw gaat Sunny niet meenemen naar de boot.
Ho ho ho.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink nu bier. Straks ga ik in mijn polsen snijden.
Nee die Marokkanen zijn geen echte zwarten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Mag Jeroen in deze context wel zwart zeggen van Sylvana?
Die zijn ook niet zo gezellig, willen geen drankje nietsquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij kennen de meeste autochtone Nederlanders genoeg allochtonen en gaan ze daar ook goed mee om. Alleen van "moslimachtigen" en hun dhimmi's moeten de meeste autochtone Nederlanders niks meer hebben. En terecht.
Maar die bestookt je tenminste niet met discriminatie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft het wel met Manuela Kemp gedaan
Ze zeiken ook ook zo erg. Indiërs, indo's, chinamen enz zijn ook al geintegreerd binnen een generatie of 2.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij kennen de meeste autochtone Nederlanders genoeg allochtonen en gaan ze daar ook goed mee om. Alleen van "moslimachtigen" en hun dhimmi's moeten de meeste autochtone Nederlanders niks meer hebben. En terecht.
Niks. Eindigt gewoon weer in links geknuffel. Want als men het als linksen onderling eens is dat het toch allemaal wel meevalt, dan valt het gewoon allemaal wel mee.quote:
hahaha lekker voor je, rechtsch rausquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niks. Eindigt gewoon weer in links geknuffel. Want als men het als linksen onderling eens is dat het toch allemaal wel meevalt, dan valt het gewoon allemaal wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |