ik ben nu al gezwicht, voor jou prachtige gedicht. friet vind ik wel lekker maar nog lekkerder vind ik een gevulde tiet. helaas zijn die er niet. dat doet mij wel verdriet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Er was eens een heel klein patatje
Die kwam bij moeder op 't matje
"Onthou goed mijn lieve Pietje"
"Wij zijn in ons hart een echt frietje"
"Niet vergeten anders ga je terug in 't oliebadje!"
Buitengewoon bijzonderquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben nu al gezwicht, voor jou prachtige gedicht. friet vind ik wel lekker maar nog lekkerder vind ik een gevulde tiet. helaas zijn die er niet. dat doet mij wel verdriet.
nee nee ik maakte maar een grapje. zie het maar als een misstapje. ik ben niet helemaal in orde, er zit in mijn hoofd geen volgorde. neem mij maar niet al te serieus, want ik ben gewoon maar een vervelende snotneus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Buitengewoon bijzonder
Matthias kleine donder
Jouw grappige gedicht
Die aan mij is gericht!
Dit is echt een heel mooi gedicht. Traantje weggepinktquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Doe mij een patat of frietje met
Met daarbij een kroket.
Ik noem het "De Onzegbaarheid van een Overkoepelende Intelligentie".
Mag ik daar mayo bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Friet het friet dat u geschiedt
patat dat ook een ander niet.
Klaar.
Zaanse mayoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alleen als het Zaanse mayo is of Oliehoorn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |