abonnement Unibet Coolblue
pi_459690
Het is werkelijk niet te geloven!Wat nimmer iemand hiervoor is gelukt(hoewel,Tessa kwam er in de buurt)is Zoe gelukt:mijn totale haat en afkeer op te wekken.Hoe bestaat het dat er uberhaupt een persoon te vinden is die VOOR dit wezen stemt en niet TEGEN haar is voor mij een van de zeven wereldwonderen.
Vanavond(vrijdag)werd weer een geheel duidelijk hoe zij in elkaar steekt.In haar gesprek met Stumppie(lees mariska,het frusto-meisje uit de bus) bleek dat zij zich niet eens beseft hoe zij zich gedraagt."ik chagrijnig??,vraagt zij dan.Hoe weinig zelfkennis kan een mens hebben of is haar humeur altijd zo??In elk geval exit met deze bitch
LEES OOK :http://members.tripodnet.nl/gino07/index.htm
pi_459753
waar maak je je druk om zeg

Tis maar tv hoor.

pi_459867
Wat ben ik blij als die hele Kut-Zoe volgende week De Bus uitgesmeten wordt...weekje erna Bart....
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2000 @ 22:12:19 #4
862 Arcee
Look closer
pi_459875
quote:
Op 10 november 2000 20:37 schreef gino07 het volgende:
Het is werkelijk niet te geloven!Wat nimmer iemand hiervoor is gelukt(hoewel,Tessa kwam er in de buurt)is Zoe gelukt:mijn totale haat en afkeer op te wekken.Hoe bestaat het dat er uberhaupt een persoon te vinden is die VOOR dit wezen stemt en niet TEGEN haar is voor mij een van de zeven wereldwonderen.
Vanavond(vrijdag)werd weer een geheel duidelijk hoe zij in elkaar steekt.In haar gesprek met Stumppie(lees mariska,het frusto-meisje uit de bus) bleek dat zij zich niet eens beseft hoe zij zich gedraagt."ik chagrijnig??,vraagt zij dan.Hoe weinig zelfkennis kan een mens hebben of is haar humeur altijd zo??In elk geval exit met deze bitch
LEES OOK :http://members.tripodnet.nl/gino07/index.htm
Ze moest huilen, dus ben je nu blij? Ja? Mooi, kan die site weer dicht.
pi_459948
Haha... SBS lacht in zijn vuistje... het heeft gewerkt...

Ze hebben het gesprek zo geknipt en geplakt dat het net lijkt of ze zegt: "sjaggie, jaloers... ikke???" Maar uiteindelijk ging het er alleen maar om dat ze tijdens de chat niet van zulke dingen door moeten laten omdat dat nou niet echt bevorderend is voor het goede humeur, zeg maar...

En jij trapte erin!! Woehoe!!

* Ossie zegt: sorry voor de vaagheid... net zo vaag als die website, zullen we maar zeggen

pi_459971
*gaap*
pi_460545
Gooi het eruit die haat richting Zoë, bijt je virtueel vast in deze half Nederlands, Britse meid.

Het forum van sbsnet staat ook vol met anti zoë berichten, dan valt het hier nog wel mee. Ik schreef er gisteren nog een stukje over http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_465105
In real life zou ik mensen met een persoonlijkheid als zoe nu tentoonspreid , zeker niet mijn voorkeur hebben om mee om te gaan.
Maar in de bus moet je de mensen die het meest jalours en achterbaks zijn juist zo lang mogelijk laten zitten..........maar alstjeblieft geen miljoen laten winnen natuurlijk
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_466271
Stukje uit dagboek van Zoë:
(aan vriendje Lars)

Stel dat ik morgen niet weg ben, en dat ik misschien bij de laatste drie hoor, dat betekent dat ik automatisch iets win. Weet je wat we dan samen kunnen bereiken en wat we allemaal wel niet kunnen doen?!!!

Ik heb trouwens eventjes zitten denken, en wil even jou mening hierover. Stel dat Aminata er morgen uitgaat, en stel dat ik bij de laatste drie zit. Hoe vind je het als ik een deel van het geld dat ik gewonnen heb aan haar geef voor haar goede doel. Ik heb dit aan niemand hier verteld en ben dat ook niet van plan. Ik weet dat ik en Aminata niet echt super goed met elkaar omgaan, maar ik vind toch dat ze een gedeelte ervan verdiend, het is uiteindelijk niet voor haar maar voor anderen.
Je moet maar in je volgende mail laten weten hoe en wat.

pi_466555
ik geloof dat ik moet kotsen!!!!
niemand gelooft toch dat zij dit meent,de enige reden dat zij dit doet is om goodwill terug te winnen bij het publiek,want zij beseft drommels goed dat haar populariteit tanende is.Trouwens wat een gehuichel,wat wij dan samen kunnen bereiken,zie eens hoe zij nu omgaat met die stumperd van een vriend van haar.Lekker dan als zij met Bart zit te flikflooien.De arme jongen vertelt zelf niet meer te kijken omdat hij er niet meet tegen kan.Exit met die tante,maar SBS zal Aminata laten vertrekken,let op mijn woorden!!!!!
pi_466876
Ja iedereen weet dat Aminata er vanavond uitgaat Gino....
Dat is niet zo moeilijk
  maandag 13 november 2000 @ 22:13:35 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_467199
quote:
Op 10 november 2000 23:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
*gaap*
Psies
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_467346
Het was ook meer bedoeld richting het publiek.Zij blijven Zoe steunen in haar gedrag.Ik ben echt benieuwd waarom iemand dit wezen leuk vindt???Ik begrijp dit echt niet!Ik overweeg nu ook echt om te stoppen met kijken,want als de rest van Nederland dit gedrochtje steunt,dan weet ik het echt niet meer.Nu Koentje nog elimeneren en het is echt een k.t programma.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')