abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162583690
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:41 schreef Marthh het volgende:
Oh en even een haar-update oO<

Heb m'n haar met head&shoulders gewassen, daarna was het een stuk lichter.
De donker grijze kleuring die erin zat is nu ook zo goed als weg dus nu ben ik een soort van donkerblond, bijna zoals het was voor het kleuren. ^O^

Zijn er mensen die ervaring hebben met zilvershampoo en/of conditioner? Dit werd me aangeraden door een andere kapper.
Head&shoulders voor gekleurd haar?
pi_162584855
Waarom niet zelf blond verven? Ik verf mijn haar altijd zelf, bij de kapper mislukt het altijd. Heb het 1x zwart laten verven bij de kapper en na een paar keer wassen werd het grijs, als ik het zelf doe mislukt het nooit.

Blonderen laat ik ook nooit meer bij een kapper doen, ook een paar keer meegemaakt dat het te licht werd en ik thuis dus opnieuw kon gaan verven.
pi_162584896
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:41 schreef Marthh het volgende:
Oh en even een haar-update oO<

Heb m'n haar met head&shoulders gewassen, daarna was het een stuk lichter.
De donker grijze kleuring die erin zat is nu ook zo goed als weg dus nu ben ik een soort van donkerblond, bijna zoals het was voor het kleuren. ^O^

Zijn er mensen die ervaring hebben met zilvershampoo en/of conditioner? Dit werd me aangeraden door een andere kapper.
Ik gebruik na blonderen zilvershampoo. Als ik mijn haar net geblondeerd heb zit er altijd een rossige/oranje gloed door. Na een paar keer wassen met zilvershampoo is het blond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')