Bij mijn weten moet je haar ontkleurd worden, dat is ongeveer hetzelfde proces als blonderen alleen dan heftiger. Ik zou het nu niet meer doen en zeker niet zelf want je haar kan afbreken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:36 schreef Marthh het volgende:
Dus mijn vraag: Heeft er iemand hier veel verstand van haarkleuren en klopt het inderdaad dat je niet meer naar blond kan als het eenmaal grijs is?
Tientje? Zeker bij de Turk ofzo, daar wil je toch geknipt worden...quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Ja.
+ meer dan n 10tje aan de kapper besteden is overkill. Dan ben je of n wijf, of verwijfd.
Nee ik heb een privé kapster sinds dit jaar, de Turk is zooo 2015~quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Tientje? Zeker bij de Turk ofzo, daar wil je toch geknipt worden...
Je betaalt je vriendin? Of bedoel je gewoon een huisaanhuiskapper?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Nee ik heb een privé kapster sinds dit jaar, de Turk is zooo 2015~
Privé kapster, dat is nou iets voor wijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Nee ik heb een privé kapster sinds dit jaar, de Turk is zooo 2015~
Betere tip is er niet. En hoewel het er vrij prijzig is, was ik er 'maar' 70 euro kwijt voor ontkleuren en kleuren (zonder knippen, dat doe ik zelf).quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Voor zo'n kapsel zou ik naar Kinki kappers gaanDie kunnen je nu vast ook wel verder helpen.
ik bedoel salon b , was ff in de war..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:55 schreef PinkEsid het volgende:
6 weken wachten tot je weer blondeer gaat gebruiken.. je kan beter ff met b-academy bellen hun werken ook met olaplex wat goed voor geblondeerd haar is.. hun zijn de beste..
Niet iedereen wil zo'n gemilimeterd kapsel net als die van jouquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Ja.
+ meer dan n 10tje aan de kapper besteden is overkill. Dan ben je of n wijf, of verwijfd.
Nee, ik moest de helft betalen van de tweede kleuring..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:12 schreef Sarasi het volgende:
Ho eens. 150 euro? Mijn knip&verfbeurt kost meestal 60-70 euro, maar je hebt ook geblondeerd dus dat valt duurder uit. Maar ik mag toch hopen dat de kapper de oorspronkelijke fout wel gratis gerectificeerd heeft?
Ja dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen. Nu ben ik niet tevreden en kom ik er er nooit weer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:04 schreef jen__ het volgende:
Haar kleuren is ook niet hetzelfde als een tekening maken op wit papier. Niet iedere kapper kan het, niet met elk soort haar kan je eender wat resultaat krijgen, en net om dit soort gezaag te vermijden, beginnen ze er dan vaak nog niet eens aan. Krijg je toch alleen maar gezeik en ontevreden klanten mee.
Inderdaad kinki. Ervaring genoeg, en bij een mission impossible (dat lijkt het hier ook te zijn) beginnen ze er zelfs niet aan. Jeej, geen gezeik.
Ja die as-tint was er al na 1 keer uitgewassen. En omdat ze mijn haar eerst ontkleurd hebben komt nu die blonde/gele kleur erdoorheen.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:50 schreef Norma_Jeane het volgende:
Zilvershampoo is alleen handig als je haar te geel is en je het meer een as-tint wil hebben (zie de link met kleurenschema die ik hierboven gepost heb). Maar ik had juist het idee dat het wel een as-tint had maar alleen donkerder. Sowieso niet te vaak doen want dan krijg je dat blauwe haar wat je bij oudere dames wel eens ziet.
Nee dat is niet normaal, maar daar staat Head and schoulders ook wel weer bekend om bij foute kleuringen. Als het gele er doorheen komt en je wilt het meer as-kleurig hebben kan je het wel een keer proberen ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ja die as-tint was er al na 1 keer uitgewassen. En omdat ze mijn haar eerst ontkleurd hebben komt nu die blonde/gele kleur erdoorheen.
Is dat eigenlijk normaal? Dat de kleur er zo makkelijk uitgewassen kan worden? Nu is dat bij mij niet erg maar als je wel de juiste kleur hebt lijkt me het ook weer irritant.
280 EUR, wat is jouw inkomen wel niet dat je zoveel uitgeeft aan de kapper?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:58 schreef kiekjesdief het volgende:
mijn ex ging ook naar kinki, ¤280,- verder en na een paar dagen was de kleur er ook al weer van af.
Vind het niet zo gek dat kappers weigeren bepaalde kapsels te knippen. Veel kappers moeten het toch van mond op mond reclame hebben. Als een bekende van mij een kapsel als in de OP aangemeten krijgt en ik op zoek ben naar een nieuwe kapper dan weet ik iig wel waar ik niet heen ga.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:05 schreef Luxuria het volgende:
Lekkere kapper dat ze niet doen wat ze zelf niet mooi vinden
aparte kleuren als roze en blauw enzo zijn snel weg!quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:58 schreef kiekjesdief het volgende:
mijn ex ging ook naar kinki, ¤280,- verder en na een paar dagen was de kleur er ook al weer van af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |