hahaahha hij moest lachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee. Ik moest zoals altijd alweer snel lachen. Ik heb soms het idee dat ik bij een begrafenis nog kan lachen.
Dat gaan Klaassen en Gudelj vast pikkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven/Nouri-Anita/Bazoer-Klaassen/Gudelj. En dan keuze maken op basis wat de wedstrijd nodig heeft en wie het beste in vorm is.
Het was ook best grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee. Ik moest zoals altijd alweer snel lachen. Ik heb soms het idee dat ik bij een begrafenis nog kan lachen.
Als ze dat niet kunnen gaan ze maar weg, niemand heeft een garantie op een basisplaatsquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat gaan Klaassen en Gudelj vast pikken![]()
![]()
Zou daar echt niet om kunnen lachenquote:
Spotify?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:15 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een app waarbij je muziek opgeslagen blijft? Je had altijd Playtube maar die is gone..
Toen het 1-1 was en die belachelijke wissels van Frank kwamen vroeg ik me echt af waar ik naar zat te kijken. Eerst was er nog de kater, maar dat was daarna wel snel verwerkt eigenlijk. Ajax verdiende het ook niet als je niet eens van de Graafschap kan winnen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet om kunnen lachenWat zou dat vreselijk zijn zeg
Maar ja, gelukkig komen we toch niet in die positiie terecht
Grootheidswaanzin ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen gaan ze maar weg, niemand heeft een garantie op een basisplaats![]()
![]()
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisjequote:
lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisje
Zie me shinen met mn ronaldoquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |