quote:
Zwaar autistischquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh echt. Is hij serieus zo naïef of is dit gewoon gevalletje bad luck bryan
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, want met Bosz komt er aanvallend voetbal
Sinkgraven is anders prima talentquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?
Dat is toch sociaalquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zwaar autistisch
hij liet zijn fles wijn deels leeg drinken door vieze zwervers om er vervolgens zelf ook weer uit te drinken
hehe wat was dat voor meet danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zwaar autistisch
hij liet zijn fles wijn deels leeg drinken door vieze zwervers om er vervolgens zelf ook weer uit te drinken
Er zit genoeg talent in de selectie naar mijn meningquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?
Die bbqmeet in Vondelparkquote:
Onder Bosz gaan Bazoer, Gudelj en Klassen nog steeds geen mannetje voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit genoeg talent in de selectie naar mijn mening
Je moeder ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was bij Heerenveen echt niet verkeerd trouwens
Het middenveld moet hij dan ook aanpassen. Sinkgraven of Nouri op het middenveld en echt gaan voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Onder Bosz gaan Bazoer, Gudelj en Klassen nog steeds geen mannetje voorbij hoor.
Die komen allebei tekort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld moet hij dan ook aanpassen. Sinkgraven of Nouri op het middenveld en echt gaan voetballen.
inb4 gebrek aan fysiek opmerkingen
Ben ik het mee oneens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |