abonnement Unibet Coolblue
pi_162308164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Jup, je wordt overspoeld met grammatica terwijl dat totaal niet nodig is om een goede basis Engels te leggen. Grammatica moet een hulpmiddel zijn, geen leerdoel. (Grammatica is vooral nuttig als je echt moeite hebt met de taal en de logica nodig hebt om het te kunnen, als je een goed taalgevoel hebt dan kan het zonder)

[..]

HBO-Rechten. Maar ik wil eigenlijk veel liever een lerarenopleiding doen...
Niet doen, tenzij je assisent wilt worden graag. (HBO-R)
pi_162308193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik sta gewoon voldoende voor Duits wat ik 3 jaar niet had gehad :') _O- _O-
gaaaangster
maar zo werken die examens echt
ik ga me echt niet voorbereiden voor examens waar je een leestekst moet lezen (kan je niet echt oefenen?) + (bullshit vragen tussen zitten) + (het zijn meerkeuzevragen) als ik al moet strijden voor al die andere vakken :')

zie het echt als tijdverspilling..behalve latijn tho
pi_162308223
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik sta gewoon voldoende voor Duits wat ik 3 jaar niet had gehad :') _O- _O-
Ik sta een 5.5 voor Duits. Vrijdag ga ik onderuit bij de leestoets :D
pi_162308228
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

gaaaangster
maar zo werken die examens echt
ik ga me echt niet voorbereiden voor examens waar je een leestekst moet lezen (kan je niet echt oefenen?) + (bullshit vragen tussen zitten) + (het zijn meerkeuzevragen) als ik al moet strijden voor al die andere vakken :')

zie het echt als tijdverspilling..behalve latijn tho
Ik had echt moeten leren voor geschiedenis en AK, ik snap echt niet wrom ik dat niet heb gedaan :')
pi_162308256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Jup, je wordt overspoeld met grammatica terwijl dat totaal niet nodig is om een goede basis Engels te leggen. Grammatica moet een hulpmiddel zijn, geen leerdoel. (Grammatica is vooral nuttig als je echt moeite hebt met de taal en de logica nodig hebt om het te kunnen, als je een goed taalgevoel hebt dan kan het zonder)

Edit: Ik ben overigens niet tegen grammatica. Dat lijkt nu net zo. Maar nu klopt het gewoon niet.

[..]

HBO-Rechten. Maar ik wil eigenlijk veel liever een lerarenopleiding doen...
ik wilde vroeger ook hbo rechten doen, maar heb gezien dat je veel werkloos erna wordt en als je iets bereikt word je de assistente van de advocaat :')!!! ik ben niet heel mn leven naar school gegaan om een ander dr assistente te zijn tbh

ik zou je nu snel inschrijven voor pabo hoor..dan kan je nog snel die toelatingstoetsen maken, jij moet dan alleen 1 natuurkunde toets afleggen op 3havo niveau vlm? en heb je ak?
pi_162308282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik had echt moeten leren voor geschiedenis en AK, ik snap echt niet wrom ik dat niet heb gedaan :')
ahahahahahaha hopelijk slaag je dan ben je wel gangster :')
pffff hoe leren mensen nou? en hoe doe je dat uit je hoofd? ik ken nooit dingen uit mn hoofd en niks komt er in :(
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:40:06 #282
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_162308314
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ahahahahahaha hopelijk slaag je dan ben je wel gangster :')
pffff hoe leren mensen nou? en hoe doe je dat uit je hoofd? ik ken nooit dingen uit mn hoofd en niks komt er in :(
Vgm heb jij een dieper probleem dan niet weten hoe je moet leren
pi_162308339
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ahahahahahaha hopelijk slaag je dan ben je wel gangster :')
pffff hoe leren mensen nou? en hoe doe je dat uit je hoofd? ik ken nooit dingen uit mn hoofd en niks komt er in :(
Ik kan leren als een gek, eenmaal concentratie gepakt lukt het me wel. Ik ben alleen te lui ofzo.

Mag wel drastisch veranderen als ik volgend jaar vwo ga pakken :')

Misschien moet ik regels voor mezelf gaan opstellen ofzo
pi_162308346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Vgm heb jij een dieper probleem dan niet weten hoe je moet leren
ikr je hebt 100% gelijk
maar toch ik wil het ook kunnen :'(
pi_162308378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik kan leren als een gek, eenmaal concentratie gepakt lukt het me wel. Ik ben alleen te lui ofzo.

Mag wel drastisch veranderen als ik volgend jaar vwo ga pakken :')

Misschien moet ik regels voor mezelf gaan opstellen ofzo
ohja jij wilde ook vwo?
wtf is er mis met ons dan, we willen zogenaamd vwo doen maar we willen niet eens leren voor havo _O-
ik heb altijd de theorievragen fout :')
pi_162308413
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Niet doen, tenzij je assisent wilt worden graag. (HBO-R)
Het wordt in principe een filler omdat ik naar de uni wil. Maar mocht ik het wel afmaken dan zie ik het allemaal wel met werk. Het is namelijk de vraag of ik überhaupt ooit kan gaan werken, dus over welk werk ga ik me dan niet eens meer druk maken :P

quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:38 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ik wilde vroeger ook hbo rechten doen, maar heb gezien dat je veel werkloos erna wordt en als je iets bereikt word je de assistente van de advocaat :')!!! ik ben niet heel mn leven naar school gegaan om een ander dr assistente te zijn tbh

ik zou je nu snel inschrijven voor pabo hoor..dan kan je nog snel die toelatingstoetsen maken, jij moet dan alleen 1 natuurkunde toets afleggen op 3havo niveau vlm? en heb je ak?
Ik vind rechten serieus wel leuk hoor. Mijn zus heeft het gedaan en is nu met haar 2e master bezig. (Wel alles WO trouwens) En ik heb haar ontzettend veel overhoord en geholpen en dergelijke. Het is tof en ik heb er aanleg voor dus opzich prima allemaal.

Maar onderwijs is toch meer een passie merk ik....
pi_162308420
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:41 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ohja jij wilde ook vwo?
wtf is er mis met ons dan, we willen zogenaamd vwo doen maar we willen niet eens leren voor havo _O-
ik heb altijd de theorievragen fout :')
Dit ja, inzichtsvragen heb ik altijd punten. KA vragen op 't examen ges ook helemaal fout :')

Ik ben gewoon te fucking lui. Welke school ga je vavo pakken?
pi_162308437
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef JoelBaka het volgende:
incipe een filler omdat ik naar de uni wil. Maar mocht ik het wel afmaken dan zie ik het allemaal wel met werk. Het is namelijk de vraag of ik überhaupt ooit kan gaan werken, dus over w
Wut hoezo zou je niet kunnen werken?
pi_162308445
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

ikr je hebt 100% gelijk
maar toch ik wil het ook kunnen :'(
Ga gewoon offline op fok en pak een samenvatting erbij.
That's it...
Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value.
pi_162308549
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Tareq het volgende:

[..]

Ga gewoon offline op fok en pak een samenvatting erbij.
That's it...
werkt niet, ik lees het ik doe er alles aan he
maar ik onthoud het gewoon niet..
een som maken, oke dat onthoud ik wel bijv met natuurkunde ofzo of wiskunde

maar biologie samenvatting hoe de ecologie werkt of economie die marktvormen, dat kan ik niet stampen..terwijl ik het wel 10 minuten maximaal zou herinneren zeg maar
pi_162308568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wut hoezo zou je niet kunnen werken?
Ik ben chronisch ziek. Zit sinds december '14 volledig thuis, alleen voor de SE's en nu CE's en hier en daar een afspraak met mijn mentor ben ik gegaan. Dus dat is niet zo'n goede voorbode voor het werkveld.

(Dit is overigens ook de reden waarom ik dus al 9 jaar bezig ben met de middelbare)

Edit: En sinds mijn 13e, ik geloof dat het najaar '08 was kan ik al niet meer volledig. Dus de overige jaren als het ware deeltijd naar school geweest. Hier en daar periode's helemaal niet. En sinds een jaar dus ook helemaal niet. (Daarom ben ik ook van 5vwo naar 5havo overgestapt)
pi_162308611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Het wordt in principe een filler omdat ik naar de uni wil. Maar mocht ik het wel afmaken dan zie ik het allemaal wel met werk. Het is namelijk de vraag of ik überhaupt ooit kan gaan werken, dus over welk werk ga ik me dan niet eens meer druk maken :P

[..]

Ik vind rechten serieus wel leuk hoor. Mijn zus heeft het gedaan en is nu met haar 2e master bezig. (Wel alles WO trouwens) En ik heb haar ontzettend veel overhoord en geholpen en dergelijke. Het is tof en ik heb er aanleg voor dus opzich prima allemaal.

Maar onderwijs is toch meer een passie merk ik....
dan moet je het echt doen..je moet echt doen wat je leuker vind je gaat er anders spijt van krijgen
ik wil een biomedische studie ( :') ) kan het niet, maar vindt het leuk maar ben beter in economie..en ik weet dat ik spijt krijg als ik een economische studie ga volgen ipv iets met biologie en ziektes ofzo..

maar eigenlijk zeg je dat je rechten ook leuk vind? en later niet kunnen werken? wat heb je dan aan een pabo opleiding, dan leer je hetzelfde als nu + pedagogische shit en dan kan je het niet eens toepassen in real life. kan je beter rechten leren daar leerje meer van denk ik.
pi_162308633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dit ja, inzichtsvragen heb ik altijd punten. KA vragen op 't examen ges ook helemaal fout :')

Ik ben gewoon te fucking lui. Welke school ga je vavo pakken?
nee ben van plan op middelbare school te doen _O- maar vavo als ik zak :') dordrecht.. en jij?
pi_162308642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:46 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik ben chronisch ziek. Zit sinds december '14 volledig thuis, alleen voor de SE's en nu CE's en hier en daar een afspraak met mijn mentor ben ik gegaan. Dus dat is niet zo'n goede voorbode voor het werkveld.

(Dit is overigens ook de reden waarom ik dus al 9 jaar bezig ben met de middelbare)

Edit: En sinds mijn 13e, ik geloof dat het najaar '08 was kan ik al niet meer volledig. Dus de overige jaren als het ware deeltijd naar school geweest. Hier en daar periode's helemaal niet. En sinds een jaar dus ook helemaal niet. (Daarom ben ik ook van 5vwo naar 5havo overgestapt)
Wow, dat is zuur :{

Dit wordt mijn 5e jaar middelbare.
pi_162308665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:46 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik ben chronisch ziek. Zit sinds december '14 volledig thuis, alleen voor de SE's en nu CE's en hier en daar een afspraak met mijn mentor ben ik gegaan. Dus dat is niet zo'n goede voorbode voor het werkveld.

(Dit is overigens ook de reden waarom ik dus al 9 jaar bezig ben met de middelbare)

Edit: En sinds mijn 13e, ik geloof dat het najaar '08 was kan ik al niet meer volledig. Dus de overige jaren als het ware deeltijd naar school geweest. Hier en daar periode's helemaal niet. En sinds een jaar dus ook helemaal niet. (Daarom ben ik ook van 5vwo naar 5havo overgestapt)
ahh nice je doet het wel goed, jammer dat vwo niet is gelukt maar havo bereik je ook hetgene wat jij wilt
pi_162308700
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

nee ben van plan op middelbare school te doen _O- maar vavo als ik zak :') dordrecht.. en jij?
Lisse of Leiden :)
pi_162308783
Achja, komt goed allemaal ^O^ Gewoon doorblijven beunen en dan komt er toch nog wat van me :P
pi_162308804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Lisse of Leiden :)
nice..pff ik denkecht dat ik ga zakken :')
ik heb geen motivatie, geen zin, het boeit me deels wel deels niet, ik kan het ook ff niet?
pi_162308815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:50 schreef JoelBaka het volgende:
Achja, komt goed allemaal ^O^ Gewoon doorblijven beunen en dan komt er toch nog wat van me :P
doe je trouwens vavo?
pi_162308882
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

doe je trouwens vavo?
Nop, zit nog op een normale middelbare :) (Nummer 5 overigens _O- )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')