dat is natuurlijk een fantastisch sprookje, maar natuurlijk niet waarquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
blijf alsjeblieft ik heb jou nodig om mijn leven zin te geven
Dat klinkt wel liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is in z'n posts soms wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed maar bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om.
Het is een gevoelige jongen en als je losjes met hem danst verandert elke dag in kunst.
Wowquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een fantastisch sprookje, maar natuurlijk niet waar
Ik ook ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tsja straks wil de hele SC. da ke nie
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactiequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
gewoon pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëziequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactie
Smeerkaas is nog geen eens zo erg toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien moet je eens met inso gaan pratenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëzie
En je bent al zo dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Prima planquote:
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moetquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dik
Die is erg streng in de leerquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met inso gaan praten
Niet zo verwendquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moet
tosti hmmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek dus ik ga zo misschien tosti maken
Tostigod
Mijn tostigod![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |