Geen netflix n chill met jou dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nietes, ik maak geen gebruik van netflix en drink geen starbucks pumpkin spice chai latte terwijl ik rondslenter in mijn zwarte skinny met uggs eronder
[..]
Ik heb trek in halal frikandel.![]()
![]()
Ik hou niet van vlees, gij domoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ritueel slachten zonder verdoving.
En wat hebben we gelachen.
Wat jij zeggen halal frikandel is gezonder.. zei ooit een turk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ritueel slachten zonder verdoving.
En wat hebben we gelachen.
Jaa mangquote:
Muah volgens mij is er best vlees wat jij lustquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vlees, gij domoor
Alleen dat eerste doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa mang
ik pak eerst die doekoes en dan pas de sletjes jwt
Lees een boek, pannekoekquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis een Deezertje topic om te lezen voor het slapengaan
Doodgaan is ook gezonder, want dan word je niet ziekquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat jij zeggen halal frikandel is gezonder.. zei ooit een turk.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa mang
ik pak eerst die doekoes en dan pas de sletjes jwt
ik ken wel full depressie mode gaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis een Deezertje topic om te lezen voor het slapengaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |