Ik wil na Klaas een mistletoe boven mijn buro (in mijn kantoor) hangen, zodat alle lekkere chickies mij kunnen kussen. Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
Mijn vraag: Ben je altijd verplicht tot orale contacten onder een mistletoe en zo ja, moet het altijd op de bek of mag 't ook op de wang??
thnx.
quote:arme Ludo.. heeft zelfs een misletoe nodig om gekust te worden!
Op donderdag 28 november 2002 07:44 schreef Ludo het volgende:
Geen idee of dit topic in F&F of S:DF moet, dus dan maar op m'n eigen gevoel.Ik wil na Klaas een mistletoe boven mijn buro (in mijn kantoor) hangen, zodat alle lekkere chickies mij kunnen kussen. Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
Mijn vraag: Ben je altijd verplicht tot orale contacten onder een mistletoe en zo ja, moet het altijd op de bek of mag 't ook op de wang??
thnx.
quote:Bij jou zijn vrouwen wel ERG snel oud zeg.
Op donderdag 28 november 2002 07:44 schreef Ludo het volgende:Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
Maar volgens mij is het idd wel ''verplicht' ja... maar je wil het toch zelf...
quote:Voor iemand die zelf al boven de 30 is is dat een redelijk gedurfde uitspraak lijkt me.......
.Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
quote:S:DF zul je bedoelen...
Op donderdag 28 november 2002 08:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Misschien meer wat voor FEE.
Gewoon zoenen met die hap
quote:Yeah right, dan doe ik wel mee met Fear Factor, kun je tenmiste nog 8000 Euro winnen met smerige dingen
Op donderdag 28 november 2002 08:47 schreef FredvZ het volgende:
Als je een beetje lef hebt trek je daar niks van aan...Gewoon zoenen met die hap
quote:En met tong
Op donderdag 28 november 2002 08:15 schreef ElizabethR het volgende:
Verplicht, en bij dames boven de 20 jaar moet dat dubbel, plat op den mond
hoe kon je DAT nou vergeten?
quote:Precies wat ik ook wilde zeggen, inderdaad...
Op donderdag 28 november 2002 08:20 schreef F@lcon© het volgende:
Voor iemand die zelf al boven de 30 is is dat een redelijk gedurfde uitspraak lijkt me.......
quote:Hee vetklep als je die ouwe tangen er nou gewoon niet op wijst dat er zo'n stukje maretak boven je hoofd hangt, dan hoef je ze niet te zoenen.
Geen idee of dit topic in F&F of S:DF moet, dus dan maar op m'n eigen gevoel.Ik wil na Klaas een mistletoe boven mijn buro (in mijn kantoor) hangen, zodat alle lekkere chickies mij kunnen kussen. Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
Sim-pel.
Slotje
quote:Pedofiel!
Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
quote:Don't worry, die lopen echt niet onder de de mistletoe van een kale gerimpelde vent door.
Nu is het zo dat er hier ook van die ouwe tangen van boven de 20 rondlopen.
quote:....Manono spreekt uit ervaring?; jij zit ook altijd moederziel alleen onder de mistletoe te wachten
Op vrijdag 29 november 2002 13:09 schreef Manono het volgende:[..]
Don't worry, die lopen echt niet onder de de mistletoe van een kale gerimpelde vent door.
Mannen......
Enne zoenze !
quote:"Ook?"
Op vrijdag 29 november 2002 15:06 schreef Ludo het volgende: ....Manono spreekt uit ervaring?; jij zit ook altijd moederziel alleen onder de mistletoe te wachten
Nah ik niet hoor, maar ik voel met je mee.
quote:Ik had al zo'n voorgevoel; blondie
Op vrijdag 29 november 2002 15:19 schreef Knuffie het volgende:
Je bent ook niet slim,
quote:Net zo blond als jij bent, ludo, net zo blond
Op maandag 2 december 2002 07:09 schreef Ludo het volgende:[..]
Ik had al zo'n voorgevoel; blondie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |