hoe lang draag je ze op een dagquote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef iman1510 het volgende:
jawel ik doe ze uit maar wel pas als ik ga slapen, dacht niet dat dat voor problemen zorgt
kans is dat je ze te lang in hebt gehad per dagquote:Op maandag 16 mei 2016 22:26 schreef iman1510 het volgende:
jawel ik doe ze uit maar wel pas als ik ga slapen, dacht niet dat dat voor problemen zorgt
zuurstofdoorlatend=duurquote:Op maandag 16 mei 2016 22:49 schreef iman1510 het volgende:
ik heb goedkope lenzen, maar dat maakt verder niet uit
Deze vraag had je daar ook kunnen stellen. Zou inderdaad voor zuurstofdoorlatende lenzen gaan én een bril aanschaffen. Als je 's avonds in bed ligt of voor de televisie zit hoef je die lenzen toch niet in?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:32 schreef iman1510 het volgende:
Ik denk dat mijn lenzen van slecht kwaliteit zijn en te lange draagtijd. Ik zou graag met mensen in aanraking willen komen die ook vaatingroei hebben om te weten hoe t zich verder ontwikkelt.
De opticien zei dat ik over moest stappen opa beter zuurstof doorlaatbare lenzen of een bril
Is een laserbehandeling misschien geen optie?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:16 schreef iman1510 het volgende:
Ik heb al met de opticien gesproken en die zegt dat lichte vaatingroei lensdragen nog wel mogelijk is. Maar in extreme mate wordt het gezichtsvermogen bedreigd dan is het aan te raden te stoppen met lensdragen.
Maar ik moet langstaart om het te beoordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |