mijn katten doen dat ook genoeg hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honden geven vaker wat meer liefde dan katten, dat bedoel ik
Ze zijn meer begaan met hun baasje
Is ook wel katje met gebruiksaanwijzing hoorquote:
mijne niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Katten zijn echt aso. Ze komen naar je toe van "gimme food, pet me" en daarna krabben ze je uit het niets van "fuck off, oh wait nee aai verder"
Deze katten hebben mij nog nooit gekrabd.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Katten zijn echt aso. Ze komen naar je toe van "gimme food, pet me" en daarna krabben ze je uit het niets van "fuck off, oh wait nee aai verder"
Ja weet ikquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn katten doen dat ook genoeg hoor
Komen vaak genoeg aandacht vragen en kopjes geven enzo. Meer is ook niet nodig want dat zou ik irritant vinden.
Ahh nee, wat sneuquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel katje met gebruiksaanwijzing hoorVroeger verwaarloosd en achter gelaten door d`r vorige eigenaar
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.quote:
Mij 2 x, maar het was meer speels dan echt krabbenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze katten hebben mij nog nooit gekrabd.
Hond lijkt me ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar veel meer werk met uitlaten, en je moet er echt de ruimte voor hebben vind ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik
Mijne ook, maar het is toch anders
Nee ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahh nee, wat sneu. Snap niet hoe men dat kan doen, walgelijk
[..]
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.ja maar jouw kat is ZO leuk, altijd je jaloersmakende knuffelfoto's samen met hem
Ja dat is wat anders ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mij 2 x, maar het was meer speels dan echt krabben
Dat sowieso ja. Als je zo`n beest niet 2x per dag kan uitlaten omdat je rte druk bent moet je geen hond nemenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hond lijkt me ook wel leuk hoor, daar niet van. Maar veel meer werk met uitlaten, en je moet er echt de ruimte voor hebben vind ik.
Emo kat, jeetjequote:Op maandag 16 mei 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders ja.
Andere kat die ik had die overleden was kon wel altijd ineens uithalen als het haar niet zinde. Maar die liep ook altijd mopperend door het huis rond en at papier vanwege de stress. Alle post lag toen versnipperd op de vloer
ohquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vond het wel leuk om me te krabben en te bijten
jaa poepie, nou koop zo eenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahh nee, wat sneu. Snap niet hoe men dat kan doen, walgelijk
[..]
Rodan toch, wat was zijn naam ookalweer.ja maar jouw kat is ZO leuk, altijd je jaloersmakende knuffelfoto's samen met hem
Zielig inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Als je zo`n beest niet 2x per dag kan uitlaten omdat je rte druk bent moet je geen hond nemen
Tja die kat was 3x aangereden en daarna kwamen er ook nog eens een andere kat erbij wonen, die daarna een nestje kittens kreeg waarvan de Hansigste bleef. Ja hoe zou jij je voelen als katquote:
Hoe vond je GoT?quote:
Mijne niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |