quote:Op maandag 16 mei 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou
Die paarden zijn toch wel een stuk groter geschapen dan Mortaxx ja
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met dat katje, wat van balkon sprong ofzo?
Heb jij een kat?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongen
Maar ging goed hoor. 6 weken in gips gezeten en de tweede keer ging er niks mis gelukkig.
Maar dat beest breekt d`r nek nog eens als ze niet uit kijkt, wel jammer. Lief beest
2quote:
Verder moet je ook niet gaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar vrouwen kan ik heel erg goed staren ja.
Hmm, tsjah hoe wil je het een kat dan ook duidelijk maken dat ze niet moeten springenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die is een week geledne er weer af gesprongen
Maar ging goed hoor. 6 weken in gips gezeten en de tweede keer ging er niks mis gelukkig.
Maar dat beest breekt d`r nek nog eens als ze niet uit kijkt, wel jammer. Lief beest
Ik kom hier zelden meer hè Hansquote:Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2
Heb ik toch al vaker laten zien hier?
Even zoeken
Sinds ik erachter ben gekomen dat vrouwen ook poepen denk ik dat ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder moet je ook niet gaan.
Is alleen maar vies.
Gewoon eens per week even aftrekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ik erachter ben gekomen dat vrouwen ook poepen denk ik dat ook ja.
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Lekker eigenzinnig. Honden zijn wat trouwer vaak maar soms ook wat minder karakter dan katten, dat is wel jammerquote:Op maandag 16 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, tsjah hoe wil je het een kat dan ook duidelijk maken dat ze niet moeten springenbeestje met lef, dat wel
En nee, ik pas wel suuupervaak op op de kitty van buurvrouw, ze brengt haar vaak zelf gewoon naar ons toe. Hierdoor wil ik wel een eigen kat, ze zijn zò leuk
De katten van mijn zus gaan nooit naar buiten.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook wel
Maar dan kan die niet naar buiten
De middelstequote:
nee ik moet ook eerst ff een fatsoenlijk huis hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook wel
Maar dan kan die niet naar buiten
Aftrekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens per week even aftrekken.
Hou je ook meer geld voor jezelf over.
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Lekker eigenzinnig. Honden zijn wat trouwer vaak maar soms ook wat minder karakter dan katten, dat is wel jammer
quote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.
Jr.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat heb je aan trouw bij een huisdier. Het is niet alsof ik me druk maak of mijn kat seks heeft met een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |