Echt héquote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel grappig dat ze in de schilderswijk hele schapen vanuit bestelbusjes uitdelen en we tegelijkertijd berichten zijn dat er zoveel schapen verdwijnen
Maar niemand die de connectie legt
Mag je niet zeggen want racistisch toch.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel grappig dat ze in de schilderswijk hele schapen vanuit bestelbusjes uitdelen en we tegelijkertijd berichten zijn dat er zoveel schapen verdwijnen
Maar niemand die de connectie legt
Knap zegquote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik voor drie mensen pasta heb gemaakt
Nee, wel dat je voor 3 man gekookt had.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor je onzichtbare vriendjes ja?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
komt je date weerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ja he sked je ligt vast dubbel.
Heb jij je lange vikinghaartjes nog?
Wil wel voor jou koken hoor, pasta is niksquote:Op maandag 16 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ik die maar
Voor mezelf, voor mezelf morgen een voor mezelf overmorgen
ik heb nu al pasta voor drie dagen dus hoeft niet meerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil wel voor jou koken hoor, pasta is niks. Wel met een geheim ingrediënt erbij.
Nou dan niet gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb nu al pasta voor drie dagen dus hoeft niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |