Op onze school had je geen maatschappijwetenschappen dus weet niet echt wat het verschil is tov maatschappijleerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, weet niet zo goed meer. 17-jarige puber Sof had er in ieder geval geen zin in
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow dat klinkt al zo lang terug
Dat is mijn eerste herinnering van voetbalIk janken toen we er tegen Italië uitgingen. Jarenlange Italië haat aan overgehouden zelfs.
Kreeg zelfs een woedeaanval toen mijn ouders besloten om daar een keer heen te gaan op vakantie
Dat lijkt me heel lastigquote:Op maandag 16 mei 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Voor Latijn moesten we 4 boeken (onze vertaalde teksten, plus de achtergronden) leren, plus natuurlijk kunnen vertalen.
Is enige waar ik voor had geleerd.
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had het tijdens WK. Oranje vlaggetjes everywhere en dan zag je mijn geslaagde tas met vlag erbij hangen.
Chinese vlag?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.
Oh ja dat ging er wel dieper op in en ook veel leerstof opeens.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op onze school had je geen maatschappijwetenschappen dus weet niet echt wat het verschil is tov maatschappijleer
Duuude, je slaagt toch echt daarvoor: lekker je tas met vlag ophangenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde heel graag mijn tas ophangen met de vlag, maar dat heb ik tegengehouden. Dat vond ik echt helemaal niks.
Was wel pittig, vooral wegens de stress.quote:
Best interessant opzich.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat ging er wel dieper op in en ook veel leerstof opeens.
Ik heb echt een hekel aan dat soort tradities. Dan komt mijn recalcitrante houding naar boven hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duuude, je slaagt toch echt daarvoor: lekker je tas met vlag ophangen
Ze belden mij echt 1 minuut voor de deadline.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel lekker gevoel als ze je bellen en dan zeggen dat je geslaagd bent
Ah, hartverzakking dusquote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze belden mij echt 1 minuut voor de deadline.
Mijn mentor bracht het op de meest chagrijnige manier ooit.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel lekker gevoel als ze je bellen en dan zeggen dat je geslaagd bent
Hij wilde jou niet kwijtquote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn mentor bracht het op de meest chagrijnige manier ooit.
Echt op de toon van "Godverdomme dat jij geslaagd bent. Nu kan ik je alsnog niet de les geven dat je geen flikker hebt uitgevoerd op school"
Voor je het weet staat Foppe het Friese volkslied te zingen in je voortuin.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik dat je die tegengehouden hebt.
Dat is leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet staat Foppe het Friese volkslied te zingen in je voortuin.
Eerst werden de mensen gebeld die niet geslaagd waren. En één zo'n klasgenoot met wie ik toen chillde was al gebeld dat hij gezakt was en pas een paar uur daarna werd ik gebeld. Dus toen wist ik al wel dat ik geslaagd was.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
Wij werden niet gebeld, alleen als je niet geslaagd was
erg irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |