abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 17:03:56 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164047739
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:00 schreef Aether het volgende:
Er is nog niet bekend in welke tijdperiode Discovery zich afspeelt neem ik aan?
Er zijn speculaties dat het tussen TOS en TNG gaat zitten maar dat is gebasserd op een aflevering van TNG waar een schip dat discovery heet inzit. Heb ook iemand horen zeggen dat het niet in de alternative tijdlijn afspeelt (gelukkig) maar daar weet ik de bron niet van.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164053135
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:

Heb ook iemand horen zeggen dat het niet in de alternative tijdlijn afspeelt (gelukkig) maar daar weet ik de bron niet van.
Bryan Fuller heeft dat zelf op de San Diego Comic-Con bevestigd. Serie gaat zich afspelen in de Prime Timeline, maar verder wou hij er niks over zeggen.
pi_164150195
The 50th Anniversary of Star Trek is now.

To celebrate (and to support their crowdfunded research program) the students of Earth to Sky Calculus flew the pointy-eared science officer to the stratosphere on July 24, 2016. Here he is at the apex of the flight, more than 32.2 km (112,200 ft) above Earth's surface:



Proceeds from the sale support space weather research. Bobblehead Spock hitchhiked on a helium balloon payload that carried an array of X-ray/gamma-ray sensors. By launching these sensors 3 or 4 times a month, the students have shown that cosmic rays are intensifying--a trend that affects mountain climbers, air travelers, high-altitude drones, and astronauts on the International Space Station.

www.spaceweather.com
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164150327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef Odaiba het volgende:
Ik hoop zo dat de nieuwe star trek niet verpest wordt door het hollywood gehalte van veel films en televisieseries de afgelopen 20 jaar, maar ik denk dat we grotere risico lopen om teleurgesteld te raken dan dat het een nieuwe klassieker onder de al goede series zal zijn.

Mocht het dezelfde benadering krijgen als TNG en VOY dan kunnen we heel wat moois verwachten met de hedendaagse techniek en dat tijdens het gouden tijdperk van televisie series.

Maar wat willen we bijvoorbeeld gaan zien en rond welke periode mag het zich afspelen?

Voor TNG? of na VOY? Of misschien wel ertussen in of tijdens?
Ik hoop na VOY.

De remakes van de Star Trek films hebben (mijnsinziens) aangetoond dat een remake van bestaande karakters niet werkt. De laatste twee films waren vermakelijke popcorn actie films maar ik miste de Star Trek ziel binnen die films.

Dus ik hoop op een nieuwe tijdlijn met nieuwe karakters, nieuw geïntroduceerde technieken en goed doordachte moralistische dialogen en verhaallijnen die aansluiten bij deze tijd.
pi_164161667
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik hoop na VOY.

De remakes van de Star Trek films hebben (mijnsinziens) aangetoond dat een remake van bestaande karakters niet werkt. De laatste twee films waren vermakelijke popcorn actie films maar ik miste de Star Trek ziel binnen die films.

Dus ik hoop op een nieuwe tijdlijn met nieuwe karakters, nieuw geïntroduceerde technieken en goed doordachte moralistische dialogen en verhaallijnen die aansluiten bij deze tijd.
Nieuwe tijdlijn is al uitgesloten en ook de tijdsperiode van na Voyager zit er niet aan tekomen. Zal zich eerder gaan afspelen tussen The Original Series en The Next Generation.

Erg jammer is het wel, want ik zie graag of een gehele reboot in een nieuwe tijdlijn of een post-voyager series. Ze waren toen goed op weg de machtigste federatie in het universum te worden.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 19:57:06 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_164161722
Ik hoop op iets met The Borg. Vind ik altijd wel spannend. Verder mag Data en/of de 'Dokter' ook meedoen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_164161783
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op iets met The Borg. Vind ik altijd wel spannend. Verder mag Data en/of de 'Dokter' ook meedoen.
Ik verwacht niet een hele grote rol, maar het is één van de populairste rassen, dus ze zouden er zeker aandacht aan moeten besteden.
pi_164164111
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:55 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nieuwe tijdlijn is al uitgesloten en ook de tijdsperiode van na Voyager zit er niet aan tekomen.
Waar haal je dat vandaan? Er is toch nog helemaal niets bekend over de periode waarin Discovery zich afspeelt? Dat het tussen TOS en TNG speelt is gebaseerd op een TNG aflevering waar over een schip dat Discovery heet wordt gesproken (heb ik ergens gelezen).
pi_164164461
Tvp. Ik heb star trek altijd heel leuk gevonden.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:26:37 #110
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164164494
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op iets met The Borg. Vind ik altijd wel spannend. Verder mag Data en/of de 'Dokter' ook meedoen.
samen startrek kijken? O+
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 21:27:47 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_164164527
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

samen startrek kijken? O+
Helaas Onno ik kijk met een ander ;)

Trouwens, 'Data' speelt nu een rol in Outcast.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_164164579
Doet seven-of-nine mee?
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:30:35 #113
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164164609
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Helaas Onno ik kijk met een ander ;)

Trouwens, 'Data' speelt nu een rol in Outcast.
haha.. shit :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:30:58 #114
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164164617
http://www.nu.nl/achterkl(...)jft-zware-jeugd.html

picard mishandeld.. wist ik niet :o
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:13:01 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_164168335
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik hoop na VOY.

De remakes van de Star Trek films hebben (mijnsinziens) aangetoond dat een remake van bestaande karakters niet werkt. De laatste twee films waren vermakelijke popcorn actie films maar ik miste de Star Trek ziel binnen die films.

Dus ik hoop op een nieuwe tijdlijn met nieuwe karakters, nieuw geïntroduceerde technieken en goed doordachte moralistische dialogen en verhaallijnen die aansluiten bij deze tijd.
Het laatste waar ik op zit te wachten is een terugkeer naar die Holier-than-thou mentaliteit die de eerste jaren TNG en heel Voyager ondragelijk maakten omdat karakters een daadwerkelijk karakter ontzegd werd omdat ze perfect moesten zijn.
Laat karakters zien met al hun onzekerheden, onhebbelijkheden, emoties en verkeerde beslissingen die ook daadwerkelijke gevolgen hebben en tot spanningen leiden.

Kijk eens goed naar de meeste succesvolle televisie series van de afgelopen tien jaar, die hebben allemaal één ding gemeen; het zijn de karakters, hun motivatie en ontwikkeling die de pilaren vormen van die series, niet een moralistisch utopisch beeld van de toekomst met perfecte mensen waarin geen conflict meer bestaat, dat maakt het juist benauwend om creatief iets te kunnen doen.

Dé Star Trek serie met misschien wel het meest uitdagende uitgangspunt ooit was Voyager: Alleen en gestrand aan de andere kant van het melkwegstelsel, een gespleten crew die in één klap al hun dierbaren verloren waren, geen versterking, geen bevoorrading en een bescheiden en beschadigd schip. Niet het vlaggenschip en zeker niet de beste crew en dat in een ogenschijnlijk onmogelijke situatie. Een borrelende terroristische fractie aan boord van het schip die kotsten op alles waar The Federation voor stond, geleid door een man die zich een positie wist te verschaffen als eerste officier en daarmee in de mogelijkheid verkeerde om het leiderschap van Janeway in twijfel te trekken.
Dat klinkt Netflix waardig toch?

Maar... met dat uitgangspunt en die karakters werd zeven seizoenen lang werkelijk niks gedaan. Karakters waren van boordkarton en na zeven seizoenen waren ze nog altijd inwisselbaar met het karakter aan het einde van de pilot (Chakotay, Kim, Janeway, Paris, Tuvok).

Dat allemaal omdat het network (UPN destijds nog) geen conflict wilde zien, maar alleen maar positiviteit en een crew die altijd het morele gelijk aan zijn kant zou hebben. Dat leidde tot zoutloze verhaallijnen en karakters die altijd leefden in een zwart-wit wereld (er is goed en er is slecht en niets daar tussenin).

Een Star Trek serie kan in mijn ogen echt nog wel van de grond komen anno 2016, maar niet meer naar model van het "oude" Star Trek. Je zal een crew moeten laten zien die uitgedaagd en geprovoceerd wordt en gedreven tot het onmogelijke en soms het onmenselijke. Karakters die relateerbaar zijn, menselijk en wiens motivaties je begrijpt.
Dát is de Star Trek die ik graag wil zien in 2016.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 02-08-2016 00:19:52 ]
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:26:42 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_164168551
Blegh, alsjeblieft geen gritty reboot. Star Trek is idealisme, en hoop. Het nihilisme en negativisme van de afgelopen jaren ben ik wel klaar mee.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_164168681
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:14 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Er is toch nog helemaal niets bekend over de periode waarin Discovery zich afspeelt? Dat het tussen TOS en TNG speelt is gebaseerd op een TNG aflevering waar over een schip dat Discovery heet wordt gesproken (heb ik ergens gelezen).
Het hele design van dat schip kan ik onmogelijk na Voyager plaatsen.
USS Voyager [Ablative Hull Armor Upgrade]


USS Discovery
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:49:40 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_164168757
^Die Discovery animatie schijnt overigens heel vroege concept art te zijn, in elkaar gegooid in drie weken tijd om het af te hebben voor Comic Con, en dat zie je er ook gelijk aan af. Dat hadden ze beter niet kunnen doen. :{

quote:
15s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:26 schreef Dagonet het volgende:
Blegh, alsjeblieft geen gritty reboot. Star Trek is idealisme, en hoop. Het nihilisme en negativisme van de afgelopen jaren ben ik wel klaar mee.
Die boodschap moet je ook nooit uit Star Trek willen halen, dat is een integraal onderdeel.
Maar met de alien of the week, deus-ex-machina of the week en de perfecte crew die altijd de perfecte keuze maakt in een zwart-witte wereld.. daar kan je in 2016 toch ook niet meer mee aankomen? Ook Star Trek zal mee moeten met z'n tijd, maar dat betekent niet dat het zijn idealen moet verloochenen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 07:45:08 #119
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164169487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het laatste waar ik op zit te wachten is een terugkeer naar die Holier-than-thou mentaliteit die de eerste jaren TNG en heel Voyager ondragelijk maakten omdat karakters een daadwerkelijk karakter ontzegd werd omdat ze perfect moesten zijn.
Laat karakters zien met al hun onzekerheden, onhebbelijkheden, emoties en verkeerde beslissingen die ook daadwerkelijke gevolgen hebben en tot spanningen leiden.
Lekkere goofs bespeuren.. De onperfectie van een serie is de perfectie in zijn totaliteit
(does that make sense?) Ik ben het iig met je eens dat de karakter in de serie moet ontstaan en niet dat de karakter vooraf al bepaald is. Seizoen één van TNG was heel erg braaf.. iedereen moest nog aan elkaar wennen. Dat is juist zo geniaal. Moet je eens voorstellen als jij een eigen bedrijf begint en je zoekt mensen (medewerkers) die bij je bedrijf komen werken.. Zal het in het begin "kat uit de boom kijken" zijn. Dat moet je idd ook bij de nieuwe serie hebben. Nieuwe karakters, nieuwe scope, nieuwe missie nieuwe visie nieuwe doelstellingen.

quote:
Kijk eens goed naar de meeste succesvolle televisie series van de afgelopen tien jaar, die hebben allemaal één ding gemeen; het zijn de karakters, hun motivatie en ontwikkeling die de pilaren vormen van die series, niet een moralistisch utopisch beeld van de toekomst met perfecte mensen waarin geen conflict meer bestaat, dat maakt het juist benauwend om creatief iets te kunnen doen.
Dat beeld is totaal niet meer terug te vinden ná de laatste TNG film. Zoals Johan Derksen dat zou zeggen: "Ordinair scoren". En dan bedoel ik scoren op het succes van Star Trek.. gooi er een sausje special effects tegen aan en de neutrale kijker vindt het allemaal prima.

quote:
Dé Star Trek serie met misschien wel het meest uitdagende uitgangspunt ooit was Voyager: Alleen en gestrand aan de andere kant van het melkwegstelsel, een gespleten crew die in één klap al hun dierbaren verloren waren, geen versterking, geen bevoorrading en een bescheiden en beschadigd schip. Niet het vlaggenschip en zeker niet de beste crew en dat in een ogenschijnlijk onmogelijke situatie. Een borrelende terroristische fractie aan boord van het schip die kotsten op alles waar The Federation voor stond, geleid door een man die zich een positie wist te verschaffen als eerste officier en daarmee in de mogelijkheid verkeerde om het leiderschap van Janeway in twijfel te trekken.
Dat klinkt Netflix waardig toch?
True, maar Voyager heeft in mijn optiek er wel toe bijgedragen dat Star Trek het keurmerk "uitgemolken" heeft gekregen. Ook Voyager zeilde mee op het succes van TNG. Ik ben opgegroeid met TNG en had t.o.v. de orignele series een veel hoger "realiteits" gehalte.
Ik doel daarmee op touchscreens, kunstmatige levensvorm (data), de holodeck, de borg.
Geen enkele star trek serie die op dat punt de uniciteit heeft evenaart.

Ik ben nog steeds van mening dat Star Trek is uitgemolken. Teveel species, teveel willen proppen in één episode. De romantiek van het "varen" door de sterren gaat daarmee verloren.
Ondanks dat vind ik de aflevering "the void" van Voyager misschien wel de beste aflevering. Geeft meer het beeld van de bemanning in tijden van langdurige stilte.

quote:
Maar... met dat uitgangspunt en die karakters werd zeven seizoenen lang werkelijk niks gedaan. Karakters waren van boordkarton en na zeven seizoenen waren ze nog altijd inwisselbaar met het karakter aan het einde van de pilot (Chakotay, Kim, Janeway, Paris, Tuvok).

Dat allemaal omdat het network (UPN destijds nog) geen conflict wilde zien, maar alleen maar positiviteit en een crew die altijd het morele gelijk aan zijn kant zou hebben. Dat leidde tot zoutloze verhaallijnen en karakters die altijd leefden in een zwart-wit wereld (er is goed en er is slecht en niets daar tussenin).

Een Star Trek serie kan in mijn ogen echt nog wel van de grond komen anno 2016, maar niet meer naar model van het "oude" Star Trek. Je zal een crew moeten laten zien die uitgedaagd en geprovoceerd wordt en gedreven tot het onmogelijke en soms het onmenselijke. Karakters die relateerbaar zijn, menselijk en wiens motivaties je begrijpt.
Dát is de Star Trek die ik graag wil zien in 2016.
Star Trek zou in mijn optiek in kracht toenemen als ze niet schromen om een crew van de ene op de andere aflevering volledig van de buis te halen vanwege een ongeluk.
Daarbij zou je idealitere wel al een band moeten hebben met andere crews zodat je in de daaropvolgende episode niet weer "kaal" instapt.
Ik kan me voorstellen dat dit budgettechnisch niet mogelijk is. Maar star trek kan in mijn optiek alleen op die wijze weer enorm succesvol worden.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164170388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het laatste waar ik op zit te wachten is een terugkeer naar die Holier-than-thou mentaliteit die de eerste jaren TNG en heel Voyager ondragelijk maakten omdat karakters een daadwerkelijk karakter ontzegd werd omdat ze perfect moesten zijn.
Laat karakters zien met al hun onzekerheden, onhebbelijkheden, emoties en verkeerde beslissingen die ook daadwerkelijke gevolgen hebben en tot spanningen leiden.

Kijk eens goed naar de meeste succesvolle televisie series van de afgelopen tien jaar, die hebben allemaal één ding gemeen; het zijn de karakters, hun motivatie en ontwikkeling die de pilaren vormen van die series, niet een moralistisch utopisch beeld van de toekomst met perfecte mensen waarin geen conflict meer bestaat, dat maakt het juist benauwend om creatief iets te kunnen doen.

Dé Star Trek serie met misschien wel het meest uitdagende uitgangspunt ooit was Voyager: Alleen en gestrand aan de andere kant van het melkwegstelsel, een gespleten crew die in één klap al hun dierbaren verloren waren, geen versterking, geen bevoorrading en een bescheiden en beschadigd schip. Niet het vlaggenschip en zeker niet de beste crew en dat in een ogenschijnlijk onmogelijke situatie. Een borrelende terroristische fractie aan boord van het schip die kotsten op alles waar The Federation voor stond, geleid door een man die zich een positie wist te verschaffen als eerste officier en daarmee in de mogelijkheid verkeerde om het leiderschap van Janeway in twijfel te trekken.
Dat klinkt Netflix waardig toch?

Maar... met dat uitgangspunt en die karakters werd zeven seizoenen lang werkelijk niks gedaan. Karakters waren van boordkarton en na zeven seizoenen waren ze nog altijd inwisselbaar met het karakter aan het einde van de pilot (Chakotay, Kim, Janeway, Paris, Tuvok).

Dat allemaal omdat het network (UPN destijds nog) geen conflict wilde zien, maar alleen maar positiviteit en een crew die altijd het morele gelijk aan zijn kant zou hebben. Dat leidde tot zoutloze verhaallijnen en karakters die altijd leefden in een zwart-wit wereld (er is goed en er is slecht en niets daar tussenin).

Een Star Trek serie kan in mijn ogen echt nog wel van de grond komen anno 2016, maar niet meer naar model van het "oude" Star Trek. Je zal een crew moeten laten zien die uitgedaagd en geprovoceerd wordt en gedreven tot het onmogelijke en soms het onmenselijke. Karakters die relateerbaar zijn, menselijk en wiens motivaties je begrijpt.
Dát is de Star Trek die ik graag wil zien in 2016.
Elke generatie kent zijn eigen Star Trek die daarop aansloot. Het origineel in de jaren zestig, the Next Generation in de jaren tachtig en Deep Space Nine en de Voyager-reeks in de jaren negentig. De laatste serie in het nieuwe millennium ging weer terug naar het begin, maar met nieuwe karakters. Toch betekende die remake het einde van de serie omdat het niet aansloeg.

Hetzelfde vind ik van de remakefilms waarbij originele karakters door nieuwe acteurs worden vertolkt. Het haalde de ziel uit het oorspronkelijke Star Trek concept omdat een nieuwe Spock of Kirk nooit het origineel kan vervangen. Immers, als Trekkie trek je altijd een vergelijking. Als je kiest voor zo'n concept dan doe je dat om een nieuw onbekend Star Trek publiek aan te trekken. Kortom, voor commercieel belang.

De basis van Star Trek is juist die futuristische kijk op de toekomst. Veel van die oude gadgets zijn intussen werkelijkheid geworden. De smartphone die in de jaren zestig nog als een futuristisch communicatiemiddel werd gezien. De tablet die in de Voyager reeks al werd geïntroduceerd lang voordat Steve Jobs het uitvond. Die kijk op de toekomst maakte Star Trek bijzonder.

Maar Star Trek liep ook voor op interraciale betrekkingen. In de jaren zestig (toen de Koude Oorlog nog op zijn hoogtepunt was) kende de crew van het Enterprise schip al een Rus, een negroïde vrouw, een Aziaat, tussen alle blanke crewleden door. In die tijd een revolutionair concept. Ze voeren datzelfde concept ook door naar buitenaardse rassen waar verschillen in karakter en overeenkomsten worden uitgediept. Star Trek was op dat vlak een pionier voor latere series als de Star Gate Univervers series en Babylon 5.

Dus ik zou het jammer vinden als men van dat concept afstapt en blijft steken in de remakes. Want daarmee haal je het oorspronkelijke concept uit de Star Trek reeks waarmee het zielloos wordt. Dan verword Star Trek tot de zoveelste duizendste en een dozijn actie/sci-fi series die er al in omloop zijn.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:32:21 #121
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_164170412
Tja, Enterprise seizoen 3 was een van de duisterste. En meteen ook een van de beste.
Ik ga naar huis.
pi_164170415
Ik ben nu eindelijk eens Enterprise aan het kijken overigens. Moet zeggen dat het toch niet tegenvalt. Was er in 2002 ofzo wat mee begonnen, maar toen toch wat afgehaakt (wrsch ook vanwege de slechte divx kwaliteit van de rip die ik via via kreeg op een cdrommetje (jezus, ik ben oud), maar eigenlijk is het best vermakelijk, en ook leuk om te zien hoe ze zoveel rassen nog niet kenden :o
Ja doei.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:01:29 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164170820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:30 schreef Elzies het volgende:
De tablet die in de Voyager reeks al werd geïntroduceerd lang voordat Steve Jobs het uitvond.
}:|
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:03:15 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164170848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nu eindelijk eens Enterprise aan het kijken overigens. Moet zeggen dat het toch niet tegenvalt. Was er in 2002 ofzo wat mee begonnen, maar toen toch wat afgehaakt (wrsch ook vanwege de slechte divx kwaliteit van de rip die ik via via kreeg op een cdrommetje (jezus, ik ben oud), maar eigenlijk is het best vermakelijk, en ook leuk om te zien hoe ze zoveel rassen nog niet kenden :o
Ik heb toen een marathon gedaan (alles gekeken) en ik vond ENT ook zeker niet slecht. Er zaten hele leuke dingen in. En ik vond eigenlijk alle STs vanaf TNG pas rond seizoen 4 ofzo echt van de grond komen, dat hebben ze ENT niet gegunt.

Enige nadeel aan ENT vond ik die Bakula die was al te veel voordat hij captain was waardoor hij voor mij toch altijd meneer quantum leap bleef.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164327443
Gisteren de film in de bios gezien. Ik vond 'm best heel vermakelijk! :)
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')