Lastig ja, ik ga even nadenken.quote:Op maandag 26 september 2016 22:21 schreef caroro het volgende:
Ik begreep dat hij weer dicht moet, jammer! Maar wat is dan de oplossing van achter de schermen??
Laten we daar maar mee gaan beginnen ja. Weet op dit moment ook even nog geen andere oplossing.quote:Op maandag 26 september 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Alcool. De oplossing is altijd alcool.![]()
Nee serieus, wat is het plan nu? Negerennegerennegeren?
quote:Op maandag 26 september 2016 22:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Laten we daar maar mee gaan beginnen ja. Weet op dit moment ook even nog geen andere oplossing.
Ahh liefquote:
Haha okequote:Op maandag 26 september 2016 22:40 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
En nu hou ik echt op in het czt hoor. Promis juré
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2016 22:40 schreef MarieAlice het volgende:
En nu hou ik echt op in het czt hoor. Promis juré
Had je graag mosterd bij je maaltijd gehad?quote:
bij spinaziestoemp met spek wel.quote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je graag mosterd bij je maaltijd gehad?
Wat ik schreef, dacht ik een paar dagen geleden alquote:Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Had je graag mosterd bij je maaltijd gehad?
Ik weet hetquote:Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat ik schreef, dacht ik een paar dagen geleden al
En ik zocht aansluiting
Maar serieus: ik heb het ook echt nieg ratis gekregen. Dat gezelfsaboteer (<< zelf bedacht) kan ik gewoon niet tegen
Je bent welkom in het chronisch zieken topic hoor! Deze gaat morgenochtend weer open.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Vlindur het volgende:
Is er een topic voor chronische pijn? Mijn pols is niet ziek. Ik ben niet ziek. Ik heb alleen (bijna) altijd pijn.
Gaat morgenochtend weer open!quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:41 schreef MarieAlice het volgende:
Zeggeum... het czt, is dat nu definitie afgevoerd of is het de bedoeling dat dat ooit weer opengaat?
Hm. Denk niet dat ik mij daar voorlopig thuis kan voelen. Ik blijf dan nog wel even lurken denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je bent welkom in het chronisch zieken topic hoor! Deze gaat morgenochtend weer open.
Ik hoop het binnenkort wel! We proberen er weer wat van te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hm. Denk niet dat ik mij daar voorlopig thuis kan voelen. Ik blijf dan nog wel even lurken denk ik.![]()
Bedankt in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |