Je bent een dier die heeft gezogen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Alle zoogdieren stinken wat is de nieuwswaarde?
Dit HAAT ik dus. Dat vooraf verontschuldigen. Vroeger werd dit nooit gedaan, maar nu regeert de angst om als racist te worden neergezet.quote:
Van die beta's met weinig eigenwaarde die bang zijn ergens voor uitgemaakt te wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit HAAT ik dus. Dat vooraf verontschuldigen. Vroeger werd dit nooit gedaan, maar nu regeert de angst om als racist te worden neergezet.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:01 schreef RRuben het volgende:
Bah bah![]()
![]()
Nu wil ik zeker niet racistisch overkomen,
Oh, parfum is lichaamsgeur?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef Fatoeman het volgende:
Negerinnetjes ruiken naar kokos, ten minste die ik tegenkwam. Ik had een afrikaanse meid op dorp die rook altijd echt heerlijk, die parfum rook je 10 meter verderop nog
JA zeg dat maar tegen Quincy en Silvanaquote:Op maandag 16 mei 2016 17:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit HAAT ik dus. Dat vooraf verontschuldigen. Vroeger werd dit nooit gedaan, maar nu regeert de angst om als racist te worden neergezet.
Ja je hebt gelijk, het is geen lichaamsgeur. Die mensen zijn altijd wel goed verzorgdquote:Op maandag 16 mei 2016 17:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh, parfum is lichaamsgeur?
Maar die mensen vinden ons ook stinken omdat wij veel zuivel consumeren. Het is maar net wat je gewend bent.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:02 schreef Juup© het volgende:
Andersom zullen die mensen net zo denken waarschijnlijk.
True, dat mogen ze ook, maar alleen als ik in hun land ben.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar die mensen vinden ons ook stinken omdat wij veel zuivel consumeren. Het is maar net wat je gewend bent.
Wutquote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, het is geen lichaamsgeur. Die mensen zijn altijd wel goed verzorgd
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
True, dat mogen ze ook, maar alleen als ik in hun land ben.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja moedermelk lekker was hetquote:
Ja, ik was op mijn school ook verliefd op een afrikaans meisje. Weinig zo verzorgde meisejs gezien.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
WutNoem jij nou afrikanen goed verzorgd
Dat doen ze in hun haarquote:Op maandag 16 mei 2016 17:03 schreef Fatoeman het volgende:
Negerinnetjes ruiken naar kokos, ten minste die ik tegenkwam. Ik had een afrikaanse meid op dorp die rook altijd echt heerlijk, die parfum rook je 10 meter verderop nog
Stond die school op een vuilnis bult ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, ik was op mijn school ook verliefd op een afrikaans meisje. Weinig zo verzorgde meisejs gezien.
Jij zegt mag alleen als ze in hun land zijn, maar de wereld is van iedereen dus zwarten mogen ook gaan en staan waar ze zelf willen en op die plaats een mening gevenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
helemaal gekeken, maar er zitten geen aziaten in. Wat een kansloze racisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |