uh jaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt dit namelijk een spektakel van jewelste
Ja bedankt, nu vraag ik mij helemaal af wat ik met mijn vrije dag aan het doen ben. Wat is dit slechtquote:Op maandag 16 mei 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nog een halve wedstrijd te gaan
Ik doe aan multitasken, dat bevalt zeer goed momenteelquote:Op maandag 16 mei 2016 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu vraag ik mij helemaal af wat ik met mijn vrije dag aan het doen ben. Wat is dit slecht
Net zo goed als de verbindingquote:Op maandag 16 mei 2016 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Willem II vandaag een treurige spelopvatting.
Ook echt voor het meest simpele lichaamscontact al op de grond gaan dweilen en huilen. Degradeer dan maar.quote:
Hoezo treurig? Wordt juist een super beladen pot.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
NAC-Willem II wordt wel echt treurig. Al ben ik voor NAC.
Haha en dat zeg je als ajax supporter. Kom op zeg. Het enige dat nu telt zijn de punten.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Willem II vandaag een treurige spelopvatting.
Staat genoteerd, verzet ik me al het hele seizoen tegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha en dat zeg je als ajax supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |