Dit ja. Die horen er totaal niet in. Snap niet waarom ze VVV dan niet doorsturen als nummer 2.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop nu dat Willem II (zeker), NAC en Go Ahead promoveren.
Cambuur niet terug aub.

De Graafschap degradatie toewensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop nu dat Willem II (zeker), NAC en Go Ahead promoveren.
Cambuur niet terug aub.

Iedereen doet alsof die wedstrijd helemaal nergens meer over gaat, wat een kolder zeg. Dijkhuizen liep ook helemaal te janken terwijl hij er volgens mij alleen maar profijt van heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant tof dat W2 erin blijft. Maar zo'n allesbeslissende wedstrijd tegen je grootste concurrent, heerlijk natuurlijk!
En een beetje zonde dat ik kaartjes heb gekocht voor zondag.

Wat boeit die pot voor W2? Alleen dat het wel geinig is om NAC de jupiler terug in te schieten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof die wedstrijd helemaal nergens meer over gaat, wat een kolder zeg. Dijkhuizen liep ook helemaal te janken terwijl hij er volgens mij alleen maar profijt van heeft.

Voor NAC maakt het natuurlijk álles uit. Als ze winnen promoveren ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit die pot voor W2? Alleen dat het wel geinig is om NAC de jupiler terug in te schieten.
Al zijn die 2 extra potjes nac-W2 in de eredivisie ook wel lekker.
Oftewel; lekker boeiend wie er wint.

Ja, maar ik ben voor de andere partij. Voor W2 is het niet meer interessant. Voor NAC natuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor NAC maakt het natuurlijk álles uit. Als ze winnen promoveren ze.

Willem II heeft nog geen idee waar het aan toe is en speelt dus gewoon voor eigen lijfsbehoud.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dus Willem 2 gaat nu eigenlijk spelen voor behoud van de graafschap? En als ze winnen gaat de graafschap spelen voor behoud van Cambuur? Wat een onzin.

Klopt, Twente zou zomaar het beroep kunnen winnen, daar kun je natuurlijk niet op spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II heeft nog geen idee waar het aan toe is en speelt dus gewoon voor eigen lijfsbehoud.

Wat had hij te melden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst ben ik het eens met Mario Been.

Valt wel wat voor te zeggen jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Streppel pas recht van spreken heeft als ze hun duels met NAC hebben gewonnen.

Precies, heel redelijk. Sowieso is het alleen maar afleiding en neem ik aan dat je altijd van NAC wil winnen, Willem II zijnde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Streppel geen recht van spreken heeft. Als ze hun duels met NAC hebben gewonnen, zijn ze sowieso veilig dus Been vindt dat Streppel zich juist daar op moet focussen

Sneu ja. Veel typischer dan het voetballen kapot proberen te maken kan bijna niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos spandoek zeg. Je zou juist een statement moeten maken dat het belachelijk is dat er een uitverbod is.
 Welkom in de Nederlandse competitie...
 Welkom in de Nederlandse competitie...

Streppel heeft een punt dat het afleiding is. Maar hij moet inderdaad niet zo zeiken. Gewoon gas erop en NAC naar de Jupiler schieten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Streppel geen recht van spreken heeft. Als ze hun duels met NAC hebben gewonnen, zijn ze sowieso veilig dus Been vindt dat Streppel zich juist daar op moet focussen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |