Ik vind ze dit jaar best vermakelijk spelen. Daarnaast heb ik wel weer zin in wat megalomane uitspraken van Berden, al stopt hij er geen geld meer in geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Als VVV doorgaat ga ik huilen in een hoekje
Wat mij betreft zoek je alvast een hoekje op..quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Als VVV doorgaat ga ik huilen in een hoekje
Qua voetbal verdienen ze het wel, maar ze hebben er als club niks te zoeken. Zelfs nu zie ik overal lege plekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind ze dit jaar best vermakelijk spelen. Daarnaast heb ik wel weer zin in wat megalomane uitspraken van Berden, al stopt hij er geen geld meer in geloof ik
Wat dat betreft beter GAE, eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua voetbal verdienen ze het wel, maar ze hebben er als club niks te zoeken. Zelfs nu zie ik overal lege plekken
Zie ze ook nooit wat presteren in de eredivisie. Alleen toen met Honda werden ze door een man gedragen.quote:
De Nigerianen hielden VVV op de been.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze ook nooit wat presteren in de eredivisie. Alleen toen met Honda werden ze door een man gedragen.
Die Musa was/is ook goed hè, pfoequote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nigerianen hielden VVV op de been.
Emenike, die zijn naam nog veranderde geloof ik, dat was ook een godquote:
Speelt weer bij Enegu Rangers, zijn club waar hij groot werd in Nigeria.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Emenike, die zijn naam nog veranderde geloof ik, dat was ook een god
Spelen leuk voetbal trouwens, dat Eneguquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt weer bij Enegu Rangers, zijn club waar hij groot werd in Nigeria.
Beetje zoals het nationaal voetbalelftal van Bahrein.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spelen leuk voetbal trouwens, dat Enegu
Mwa, die spelen toch meer vanuit de 4-4-2 met een ruit. Is toch net even wat anders dan dit teamquote:Op maandag 16 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals het nationaal voetbalelftal van Bahrein.
VVV mag van mij wel door.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef hafcfan het volgende:
In Venlo lijkt het net een crematie zo stil. Al gaan de klappertjes lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |