Wij juichen voor NAC en GAE.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het slotduel in Tilburg is. NAC en uitwedstrijden is een horrorcombinatie.
Zonder uitpubliek toch? Doodzonde.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het slotduel in Tilburg is. NAC en uitwedstrijden is een horrorcombinatie.
Weet ik niet.quote:
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens opquote:Op maandag 16 mei 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graafschap - Go Ahead boeit me vrij weinig wie er wint. Beide tof.
Graafschap miste ook wel veel spelers vandaag. Ik heb wel het idee dat die redelijk kunnen gaan bouwen mochten ze erin blijvenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens op
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tofquote:Op maandag 16 mei 2016 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens op
Blijft geniaalquote:
En ditmaal zonder Foeke Booy, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tof
Play offs hadden ze ook nooit hoeven te verliezen. Wat had De Graafschap een geluk zegquote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tof
Staat nog tot volgende zomer onder contract bij ADO volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2016 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Kastaneer verdiend een plek in een eredivisie team volgend jaar. Misschien iets voor Sparta mocht EHV het niet redden?
Dit klopt. Dat Havenaar maar voor een mooi bedrag vertrekt.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Staat nog tot volgende zomer onder contract bij ADO volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |