quote:2 Unlimited
Op donderdag 28 november 2002 02:41 schreef Stranger het volgende:
heb de single van never alone nog!! vond het super!!! niet zo goed als 2 unlimited of ace of base.. maar een goede concurrent
Bron foto: www.divasofdance.com
Verder is Dees gewoon een hele leuke meid met een dijk van een stem.
En zij kan echt mooi zingen!!
quote:als je ff hierboven leest, kun je zien dat ze met een 10 van het conservatorium kwam
Op donderdag 28 november 2002 09:10 schreef Cynic het volgende:
Ze schijnt ook nog vrij goed opera te kunnen zingen. Geloof ik redelijk klassiek geschoolde opleiding aan het conservatorium gevolgd.
heb ze ooit geinterviewd, erg aardige lui
quote:Volgens mij was ze laatst (met nog 2 min of meer uitgerangeerde techno-zangeressen) bij alive&cooking. Geloof dat ze een soort zangclubje wilde beginnen met Anita Doth en die zangeres van T-Spoon. Maar het is totaal niet mijn muziek dus ik ben verder niet op de hoogte.
Op donderdag 28 november 2002 09:13 schreef Cybart het volgende:[..]
als je ff hierboven leest, kun je zien dat ze met een 10 van het conservatorium kwam
heb ze ooit geinterviewd, erg aardige lui
Maar ze zingt idd wel goed.
Sorry voor het niet lezen
quote:die opermking gaat cj niet leuk vinden
Op donderdag 28 november 2002 09:15 schreef Cynic het volgende:[..]
Volgens mij was ze laatst (met nog 2 min of meer uitgerangeerde techno-zangeressen) bij alive&cooking. Geloof dat ze een soort zangclubje wilde beginnen met Anita Doth en die zangeres van T-Spoon.
quote:Tja, daar kan ik ook niks aan doen. Ik denk dat de hoogtijdagen van dat genre wel zo ongeveer geweest zijn.........
Op donderdag 28 november 2002 09:16 schreef Cybart het volgende:[..]
die opermking gaat cj niet leuk vinden
quote:Hm, dat moet ik nog zien. De capaciteiten zijn er waarschijnlijk wel, maar dan ben je er dus nog lang niet..........
Op donderdag 28 november 2002 09:21 schreef BOT het volgende:
Het scheelt dat zij ECHT kan zingen en dus ook in een ander genre haar carriere voort kan zetten
quote:Volgens mij komt het juist weer terug. Muziek wordt weer steeds 'harder' en ik zie ook steeds meer goede, nieuwe hardcoreplaten verschijnen.
Op donderdag 28 november 2002 09:17 schreef Cynic het volgende:Ik denk dat de hoogtijdagen van dat genre wel zo ongeveer geweest zijn.........
quote:Helaas is dat waar.
Op donderdag 28 november 2002 09:24 schreef BOT het volgende:
Klopt maar ze ziet er ook nog eens goed uit en dat is minstens zo belangrijk als goed kunnen zingen.
quote:Dat kan dus best wat worden. Zien er allemaal goed uit en hebben al naam gemaakt.
Op donderdag 28 november 2002 09:26 schreef MSXUser het volgende:[..]
Desiree, Anita en Linda waren eergister nog op radio 3 bij Stenders (kwik, kwek en kwak). Ze gaan met z'n 3'en verder onder de naam 'Divas of dance'.
En er komen ook zeker goede hardcore platen uit!!!!
quote:Maar ze raken ook behoorlijk op leeftijd zo langzamerhand
Op donderdag 28 november 2002 09:29 schreef BOT het volgende:[..]
Dat kan dus best wat worden. Zien er allemaal goed uit en hebben al naam gemaakt.
En er komen ook zeker goede hardcore platen uit!!!!
quote:[off-topic]Een jaar of 30? 'Op leeftijd'?
Op donderdag 28 november 2002 09:32 schreef Cynic het volgende:[..]
Maar ze raken ook behoorlijk op leeftijd zo langzamerhand
Nou moe.
(Wat ben je dan als je 40 bent? Bejaard?)[/off-topic]
quote:He, ik bedenk 'de regels' niet, maar volgens mij heb je met 30 als vrouw je beste tijd wel gehad in de populaire muziek (of je moet al Kylie of Madonna heten)
Op donderdag 28 november 2002 09:34 schreef postinggirl het volgende:[..]
[off-topic]Een jaar of 30? 'Op leeftijd'?
Nou moe.
![]()
(Wat ben je dan als je 40 bent? Bejaard?)[/off-topic]
quote:Pff, onzin. Als je ziet hoeveel artiesten boven de 30 vrouw zijn...
Op donderdag 28 november 2002 09:41 schreef Cynic het volgende:He, ik bedenk 'de regels' niet, maar volgens mij heb je met 30 als vrouw je beste tijd wel gehad in de populaire muziek (of je moet al Kylie of Madonna heten)
quote:Ze is afgestudeerd met een 10 op het conservatorium, dus zangkwaliteiten heeft ze zeker, i.i.g. meer dan alleen capaciteit
Op donderdag 28 november 2002 09:22 schreef Cynic het volgende:[..]
Hm, dat moet ik nog zien. De capaciteiten zijn er waarschijnlijk wel, maar dan ben je er dus nog lang niet..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |