ik had altijd krullenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als er telkens plukken haar in je ogen komen
Dan is het bittere noodzaak
ja met krullen lijkt me dat ook irritant.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik had altijd krullen
Als je daar gel in doet, drama hoorDan gaat je haar echt verneukt zittewn
Beter zachte wax of schuim dan
Maar ja m`n krullen zijn ingeruild voor inhammen. Oud wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja met krullen lijkt me dat ook irritant.
Ik heb nu best lang haar en doe er wel gel in als ik de deur uitga, want anders ziet het er echt onverzorgd uit
Die komen er bij mij ook al aanquote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja m`n krullen zijn ingeruild voor inhammen. Oud worden
Hallo JR hoe gaat het met je?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen er bij mij ook al aanDaarom geniet ik er maar even van dat ik nu nog redelijk lang haar heb
Moet je koesteren jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen er bij mij ook al aanDaarom geniet ik er maar even van dat ik nu nog redelijk lang haar heb
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
Er liepen net toeristen voorbij en een vrouw had oorwarmers op
Fantastisch. Zit hier weer even omdat ik schoolwerk aan het uitstellen benquote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo JR hoe gaat het met je?
Ja beft hier. Succes met je schoolwerk.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch. Zit hier weer even omdat ik schoolwerk aan het uitstellen ben![]()
Met jou?
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te wordenquote:
Begin jij kaal te worden?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te worden![]()
Anders echt een blotebillengezicht
Lekker op je 60ste een babyface nogquote:Op maandag 16 mei 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er baardgroei tegen de tijd dat ik echt kaal begin te worden![]()
Anders echt een blotebillengezicht
Volgens mij heb ik die foto gemist.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan je erg goed zien op mijn bierfoto
Haarlijn vies naar achteren
Wel leuk als ik mijn ID dan moet laten zien om drank te halen en ik dan mijn 65+ pas kan laten zienquote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op je 60ste een babyface nog
goed hoor
Ja volgens mij welquote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die foto gemist.
Staat ie op FB?
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk als ik mijn ID dan moet laten zien om drank te halen en ik dan mijn 65+ pas kan laten zien
Ik ga snel kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Gemaakt door Paxcongod
hebben jullie gemeetquote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Gemaakt door Paxcongod
Die gedachtegang ontgaat mij ook even.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst vroeg er iemand id aan een bejaarde hier voor drankspoor jeook niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |