quote:
Op donderdag 7 juli 2016 11:10 schreef MyladyMelody het volgende:Je uitleg is prachtig! En we liggen nog steeds op 1 lijn. Zoals je het hier beschrijft, ervaren we in wezen (in de kern) allebei hetzelfde. De ander is een weerspiegeling van jezelf.

Leuk. Leuk om lezen.
Leuk dat je me begrijpt.
En nog leuker dat we op één lijn liggen.
Een zielsgenoot
quote:
Kun je dat gedicht hier plaatsen of me privé sturen ?(als je het wilt delen, hoeft niet voor me, maar ik zou het wel leuk vinden, je gedicht graag eens lezen, als dat kan en mag van je).
En ja, inderdaad toeval.
Het voelt fijn om terug even hier THUIS te komen, op FOK
Ik had me een account aangemaakt op FetLife. Ik heb eigenlijk niets met FeitLife (zijnde BDSM). Maar wel iets met psychologie. Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik heb me aangemeld, account aangemaakt. En er tot nu toe al zelf twee topics geopend (gestart).
Beide topics zijn in totale modder verzand. Ik kan er geen goed beeld van krijgen, wat voor soort mensen er vertoeven op die site. Ik heb moeite, enorm veel moeite om een KLIK te vinden. Bijna niemand daar leest me goed. Begrijpt wat ik bedoel. Begrijpt mijn gevoel. Kan die 'veranderlijke' context waarin ik soms schrijven kan (en durf), correct plaatsen.
Je zou er bijna je geloof in de mensheid bij verliezen.
Lol

Heb ik fouten gemaakt zeker ? Wie maakt geen fouten ? Toch is het frappant hoe alles in die community gevoelig ligt, waar het bv hier helemaal niet zo gevoelig ligt. Zo schreef ik bv als grap ergens er iets, met het woord 'meisje' erin. Was me dat een belediging, dat woord meisje DAAR te gebruiken (heeft vermoedelijk iets met al die sub, dom, switch en andere verhoudingen te maken, die ik zelf niet zo goed begrijp, gerust wil leren begrijpen, maar dit terzijde).
Nee, meisje dat ik als woord heel 'lief' vind, is daar een scheldwoord, ligt heel gevoelig. Ik spreek vrouwen ook niet met meisje aan. Dat is niet mijn normale manier van iemand aanspreken. Ik spreek hier de mensen aan via hun nick. Zoals bv jouw nick, MyladyMelody.
Beeld je nu eens in, dat ik je leuk vind, zo leuk en aardig vind als mens, als vrouw. En ik daardoor plots (vanuit mijn warm hart en diep menselijk gevoel) je even meisje noem. Een lief meisje. Zou jij dan ook zo fel tekeer gaan ? Ik betwijfel het. Ik heb op FOK zoiets nog nooit meegemaakt.
En dit woord 'meisje' is niet het enigste wat er zo gevoelig ligt. Zucht. Ik moet er even van bekomen. Sorry dat ik het hier even doe. Wat een akelige, gemene atmosfeer. Waar ik uit kom. Zitten alle gemene mensen op FetLife ofzo ? Kan ik me moeilijk inbeelden. Maar de meest gemakkelijke en meest lieve (verdraagzame) mensen denk ik dat men daar niet snel zal vinden. Geen idee.
Anyway, om maar te zeggen. Ik klikte even niet.
Ik deed en doe mijn best.
Maar het ging allemaal alleen maar van kwaad naar erger.
Je voelt iets of iemand goed (correct) aan of je voelt dat iets, die ander niet
Je voelt hem of haar verkeerd aan. Beoordeelt hem of haar verkeerd.
Dat niet 'goed aanvoelen' schept AFSTAND.
Terwijl het 'goed aanvoelen' juist INTIMITEIT brengt.
Een verdere toenadering.
Een verder verbinden.
En klikken.
Kortom, ik kom van een ervaring van NIET KLIKKEN terug thuis nu.
Mijn nature en nurture heeft waarschijnlijk ook ergens zijn grenzen

Overigens, mijn maag keert vaak om, bij het zien van al die foto's en beelden die men daar op hun profiel zet. Ik probeer aan dat eigen oordeel zo weinig mogelijk aandacht te geven. Ieder diertje zijn raar (of niet raar) pleziertje. Maar toch...
Living on the edge.
Het is niet zo gemakkelijk

Zeker als je "The Edge" (die gitarist

) niet bent.
U2 ?

P.S. Mijn humor snapte men daar ook niet. Die nam men veelal letterlijk op (binnen de discussie). Terwijl humor juist loslaat, ontspant. Eventjes al die onzin loslaten in ons zelf. Al die gedachten. Die komen en gaan. Eventjes terug voelen en gelukkig samen zijn.. Yeah right. Not right said Fred (is het daar eerder).
Groetjes
JTL
[ Bericht 4% gewijzigd door JustTalkLove op 07-07-2016 12:04:38 ]