Probeer uploaden bij imgurquote:Op zondag 15 mei 2016 14:27 schreef jpajs het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 mei 2016 14:18 schreef jpajs het volgende:
Het lukt niet meer om een plaatje vanuit Google albums toe te voegen. Meer mensen last van ????
In een muur boren kan geen kwaad. Op het dak zetten mogelijk wel, vooral als het geleidelijk steeds meer zou worden. Als je mijn buurman was zou ik het wel weten.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:06 schreef Balkondeur het volgende:
[..]
Dan moet ik dus in iemand anders muur borenHoe is dat beter dan iets op iemands dak zetten?
Dit⤴quote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef CafeRoker het volgende:
Maak een aantal stangen tegen die muur op die 30-50 cm boven de rand uit steken. Dan hang je daar een hangende pot aan.
Persoonlijk denk ik niet dat het dak er minder van wordt als je er enkele planten neer zet, zolang je maar niet de halve Intratuin er neer zet. Om alle risico's uit te sluiten kan je ook nog bakken aan je eigen kant aan de muur maken.quote:
Je wil niet weten hoe zacht bitumen (en dan ook nog zonder leislag) wordt na een dagje in de volle zon.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:30 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het dak er minder van wordt als je er enkele planten neer zet, zolang je maar niet de halve Intratuin er neer zet. Om alle risico's uit te sluiten kan je ook nog bakken aan je eigen kant aan de muur maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |