Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Ja dat vond ik ook heel bizar jaquote:
twitter:Brekkietweets twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:06:52@Brekkietweets here is the 2016 result using the 2015 rules https://t.co/FVRfAkcHLr reageer retweet
Met deze uitslag zou ik veel meer kunnen levenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Brekkietweets twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:06:52@Brekkietweets here is the 2016 result using the 2015 rules https://t.co/FVRfAkcHLr reageer retweet
Weet niet of het correct is, tis laat![]()
Ik heb dat totaal niet ervaren. Ik vond hem niet opvallend vermoeid of bezweet. En ik vond het I Love You juist prima opgelost.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:51 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd naar wat het verhaal is van hemzelf. Hij zag er ziekjes uit, helemaal bezweet meteen en ogen amper open. Af en toe zie je 'm proberen om z'n ogen helemaal open te doen.
En dat 'I love you' was meest waardeloze beslissing ooit. Dat zag er niet uit. Moeten ze zelf toch ook wel gezien hebben?
Verder qua vormgeving wel mooi met die klok en alles imo.
Wat vind je van de winnaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:57 schreef APK het volgende:
Ik kan er wel mee leven, met een betere loting was hij misschien 3 of 4 plaatsen hoger geëindigd.
Niks mis mee, leuk liedje verder en prima gedaan
Er was inderdaad helemaal niets op Douwe aan te merken. Alleen in de opmerkingen van Elfletterig kan ik mij wel vinden, dat het nummer zelf niet zo bijzonder is. Maar daar kon Douwe zelf niet zoveel aan doen, het is nu eenmaal zijn muziek. De performance en zijn hele inzet rondom het festival waren absoluut topquote:Op zondag 15 mei 2016 02:55 schreef Jane het volgende:
Hou toch op met zeiken op Douwe!![]()
Echt, typisch Nederlands weer.
Wat wil je voor baanbrekends, alles is al eens gedaan? Zelfs puntmutsen op eenwielers, opera, dance, rock, klassiek, echt alles.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is leuk dat -ie de finale heeft gehaald, dat -ie z'n liedje keurig heeft gezongen en dat -ie zich zo geliefd heeft gemaakt in Eurovisieland.
Verder ben ik totaal niet trots op de achterhaalde meuk die Nederland jaar-in, jaar-uit naar het Songfestival stuurt. Nooit eens iets gedurfds of baanbrekends, altijd "veilig" en terug in de tijd.
Zoiets wilde ik ook al zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je voor baanbrekends, alles is al eens gedaan? Zelfs puntmutsen op eenwielers, opera, dance, rock, klassiek, echt alles.
Niet echt mijn ding, to say the leastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |