abonnement Unibet Coolblue
pi_164138835
Overigens willen een hoop Roma en Napoli fans een hernieuwde vriendschap.
Dit komt natuurlijk door de woorden van Totti na het verraad van Pjanic en Higuaín en in mindere mate van Benatia.

Aan de ene kant zou het wel chill zijn om weer onderlinge wedstrijden te bezoeken uit en thuis.
Ik zie Napoli en Roma wel als gelijkwaardige teams qua niveau de laatste jaren.

Napoli en Roma ultras in 1 vak, nee, ik zie het niet meer gebeuren :') _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164138851
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Milan breekt records: 6.000 seizoenskaarten verkocht. De competitie begint over drie weken.
Hopelijk gaan ze weer een beetje presteren, dat maakt de competitie alleen maar leuker.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164139468
Als Juve dat geld in eigen land weet te houden dan worden de andere clubs er hopelijk ook sterker van. Italie moet gewoon die 4de CL terug zien te krijgen.
pi_164140089
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:49 schreef Aiciu het volgende:
Lievelingetje van de voetbalbond, supporters bestaande uit verraders uit heel Italië.

Liever amper prijzen dan een corrupte club met neppe fans die alleen opstaan bij een kans

Een derby is Napoli-Salernitana/Benevento. Het is wel noord tegen zuid, al zal jij dat toch niet begrijpen als buitenlander
:') :') :')

1. Lievelingetje van de bond? Nou dan mag de bond de scheidsrechters wel eens zeggen niet zo tegen Juve te fluiten zeg.

2. Dus omdat Juventus populair is door het hele land zouden Napoli en Juventus rivalen zijn?
En waarom zou iemand een verrader zijn om dan voor Juve te zijn 8)7

3. Neppe fans? Ja natuurlijk die zijn er altijd nu Juventus weer wat succes heeft. Maar genoeg echte fans. Maar Napoli net zo. Ik denk trouwens dat de corruptie in Napoli wel groter is dan bij Juve, de handjes schoonhouden in een stad als Napels?

En ik geloof dat je de sfeer bij Juve niet kent, die is vele malen beter dan bij Napoli

4. Jij doet alsof Napoli en Juve rivalen zijn. Dat zijn ze op geen enkele manier. Niet qua derby en niet qua kwaliteiten.
Ik weet echt wel wat er speelt tussen noord en zuid-Italië. En als je zo tegen alles bent van een ander land wat moet je dan met Nederland? Dus rot even op met dat kinderachtig doen.
pi_164140198
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Milan breekt records: 6.000 seizoenskaarten verkocht. De competitie begint over drie weken.
Tegen Juve zit het dan wel weer vol, maar volgens Aicu komt dat omdat ze willen fluiten!!! Italiaans voetbal is qua fans echt morsdood op enkele clubs na. In Nederland leeft het voetbal zelfs meer qua bezoekers.
pi_164140690
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

:') :') :')

1. Lievelingetje van de bond? Nou dan mag de bond de scheidsrechters wel eens zeggen niet zo tegen Juve te fluiten zeg. Je ziet het echt niet he? :')

2. Dus omdat Juventus populair is door het hele land zouden Napoli en Juventus rivalen zijn?
En waarom zou iemand een verrader zijn om dan voor Juve te zijn 8)7 Jij bent echt dom :')

3. Neppe fans? Ja natuurlijk die zijn er altijd nu Juventus weer wat succes heeft. Maar genoeg echte fans. Maar Napoli net zo. Ik denk trouwens dat de corruptie in Napoli wel groter is dan bij Juve, de handjes schoonhouden in een stad als Napels? Jij weet niks van Napels, dus praat niet over mijn stad.

En ik geloof dat je de sfeer bij Juve niet kent, die is vele malen beter dan bij Napoli _O- _O- _O- _O- _O- _O-

4. Jij doet alsof Napoli en Juve rivalen zijn. Dat zijn ze op geen enkele manier. Niet qua derby en niet qua kwaliteiten. Weet jij wel wat rivaliteit betekend? :') Hoe oud ben jij?
Ik weet echt wel wat er speelt tussen noord en zuid-Italië. En als je zo tegen alles bent van een ander land wat moet je dan met Nederland? Ik heb er niet voor gekozen naar Nederland te gaan Dus rot even op met dat kinderachtig doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164140822
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tegen Juve zit het dan wel weer vol, maar volgens Aicu komt dat omdat ze willen fluiten!!! Italiaans voetbal is qua fans echt morsdood op enkele clubs na. In Nederland leeft het voetbal zelfs meer qua bezoekers.
Alsnog meer sfeer dankzij de ultra'. Zou je wel weten als je eens een stadion bezocht in plaats van alles op tv te kijken (niet persoonlijk op jou maar op iedereen die zeikt over sfeer). De mensen die wel naar het stadion gaan zijn veel fanatieker en meegaander.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164141010
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:08 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Alsnog meer sfeer dankzij de ultra'. Zou je wel weten als je eens een stadion bezocht in plaats van alles op tv te kijken (niet persoonlijk op jou maar op iedereen die zeikt over sfeer). De mensen die wel naar het stadion gaan zijn veel fanatieker en meegaander.
Maar die ultra's zorgen er bij veel clubs ook voor dat veel gezinnen niet meer naar het voetbal durven te gaan, dus je moet je afvragen wat het waard is. Dat er inmiddels geen hond meer komt is echt niet goed te noemen. Het kan ook zoals in Duitsland waar ze beide hebben. En veel sfeer en het stadion zit vol. Wat er inmiddels bij Lazio/Roma gebeurt is helemaal te treurig voor woorden. Zelfs bij de derby kwamen de ultra's niet meer. Al kwam de curva nord terug bij Lazio gelukkig.
pi_164142556
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar die ultra's zorgen er bij veel clubs ook voor dat veel gezinnen niet meer naar het voetbal durven te gaan, dus je moet je afvragen wat het waard is. Dat er inmiddels geen hond meer komt is echt niet goed te noemen. Het kan ook zoals in Duitsland waar ze beide hebben. En veel sfeer en het stadion zit vol. Wat er inmiddels bij Lazio/Roma gebeurt is helemaal te treurig voor woorden. Zelfs bij de derby kwamen de ultra's niet meer. Al kwam de curva nord terug bij Lazio gelukkig.
Mij boeit het niet. Nu zit het stadion 3 uur van te voren al voor omdat je een plek moet claimen, als het drukker wordt dan krijg je van die nerdjes die persé op die plek willen zitten en gaan zeuren wanneer je staat :') En dan niet meezingen omdat ze de liedjes niet kennen en geen idee hebben wat er in de ultra scene speelt :')

Misschien net wat je gewend ben, maar ik ben te fanatiek om als in een bioscoop in een stadion te zitten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164143117
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:03 schreef Aiciu het volgende:

Bent door je haat echt blind he :')
Alleen al met je rivaliteit.... Napoli en Juve zijn geen rivaliserende clubs.
En dat wordt het ook niet omdat er enkeling bij Napoli zo kinderachtig meer met Juve bezig is dan eigen clubje.

En sfeer bij Napoli beter dan bij Juve lol grapjas.
pi_164146599
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Bent door je haat echt blind he :')
Alleen al met je rivaliteit.... Napoli en Juve zijn geen rivaliserende clubs.
En dat wordt het ook niet omdat er enkeling bij Napoli zo kinderachtig meer met Juve bezig is dan eigen clubje.

En sfeer bij Napoli beter dan bij Juve lol grapjas.
Ok. Je bent dus echt een mongool.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164146610
We zijn jarig *O*


Ik was dus niet de eneige met het idee om het te vieren :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164147621
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:58 schreef Aiciu het volgende:
Overigens willen een hoop Roma en Napoli fans een hernieuwde vriendschap.
Dit komt natuurlijk door de woorden van Totti na het verraad van Pjanic en Higuaín en in mindere mate van Benatia.

Mahahahahahahahaha trouwens.
Had deze nog niet gelezen. _O-

Nogmaals: Meer bezig zijn met andere club dan met je eigen :N
pi_164153376
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mahahahahahahahaha trouwens.
Had deze nog niet gelezen. _O-

Nogmaals: Meer bezig zijn met andere club dan met je eigen :N
Dat zijn we niet, dat je dat denkt bewijst maar weer hoe onwetend jij bent over onze voetbalcultuur.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164156933
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Aiciu het volgende:
Dat zijn we niet, dat je dat denkt bewijst maar weer hoe onwetend jij bent over onze voetbalcultuur.
We misschien niet, maar jij wel.
En ''onze voetbalcultuur'' :') :') _O- _O-
pi_164158679
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

We misschien niet, maar jij wel.
En ''onze voetbalcultuur'' :') :') _O- _O-
Ik al zeker niet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164169780
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:47 schreef Aiciu het volgende:

Ik al zeker niet.
Blijkt heel erg uit je posts hier dat je totaaaaaal niet met de andere ploeg bezig bent hoor
pi_164170034
Napoli dat schijnbaar 30 miljoen gaat betalen voor Milik _O- _O-
Die denken we hebben ineens teveel geld, laten we het gaan verkwisten _O-
pi_164181529
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 08:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Blijkt heel erg uit je posts hier dat je totaaaaaal niet met de andere ploeg bezig bent hoor
Dat maak je er zelf van
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164181575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:04 schreef bianconeri het volgende:
Napoli dat schijnbaar 30 miljoen gaat betalen voor Milik _O- _O-
Die denken we hebben ineens teveel geld, laten we het gaan verkwisten _O-
Kijk deze voetbalkenner eens, nog geen wedstrijd gespeeld en hij is nu al mislukt volgens jou _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
  Forum Admin / PR dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:04:00 #196
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_164181599
Het houdt niet op, niet vanzelf
pi_164181625
Kunnen jullie je bitchfights alsjeblieft wat temperen?
pi_164181643
Nee
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164181677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Nee
Doe maar wel. Het heeft wel lang genoeg geduurd met dat kansloze gejijbak en ''NEE IK HEB GELIJK NEE IK NEE IK''. Doe dat maar lekker via de DM.
pi_164181683
Hoeveel hebben jullie voor die Piacca betaald? 18 miljoen voor een onbekende Kroaat :')
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')