Jij moet eens een jaartje naar Poolse school worden gestuurd.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel is dat nou dat tortellini achtig? Weet dat niet uit m'n hoofd joh.
Die vind ik wel chill.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
barszcz
ben je gek in je kop ahh mattie
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel is dat nou dat tortellini achtig? Weet dat niet uit m'n hoofd joh.
ja zijn moeder heeft hem niet betrokken in de poolse cultuur en taalquote:Op zondag 15 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
Jij bent volgens mij net zo Pools als Mr Polska
alsin, niet dus
Dat je uberhaupt nog op mij durft te reagerenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
Jij bent volgens mij net zo Pools als Mr Polska
alsin, niet dus
Durft?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog op mij durft te reageren
Vind dat ook niet erg btwquote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel ik wel vrij zeker ben dat het een Pool is.
Enorm verkaasd.
Ben totaal Nederlands opgevoed dus voel me meer Nederlanders als Pool hoor, alhoewel Polen ook wel baas is.quote:
Fuck dat.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben totaal Nederlands opgevoed dus voel me meer Nederlanders als Pool hoor
Die is zo zieligquote:
Hoeveel spreek je het.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja achter af miss wel. Had wel graag de Poolse taal beter willen beheersen.....
Gelukkig ben jij het goeie voorbeeld wat betreffend volwassenheid he, beetje privacy schenden, fotootjes lekken. Wat dat betreft kan ik nog wel van je volwassenheid leren jaquote:
Ik ben nog maar 17 dan mag het.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het goeie voorbeeld wat betreffend volwassenheid he, beetje privacy schenden, fotootjes lekken. Wat dat betreft kan ik nog wel van je volwassenheid leren ja
Al die films he. Marley & Me, Hachi, tranentrekkersquote:
Spreek je moeder aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja echt amper.. maar wel beetje matig in Polen
Oke manquote:
Hachi nog niet bekeken. Volgende week maar als mijn tranen niet gehoord worden door het vele regen buitenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die films he. Marley & Me, Hachi, tranentrekkers
Bedankt hou van jou. Ik moet je toegeven het was niet echt hoog wat ik deed, maaar tis gewoon de persoon als jou die het hem doetquote:
1968quote:Op zondag 15 mei 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreek je moeder aan.
Vraag dr of ze je Pools leert.
Uit welk jaar is ze.
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hachi nog niet bekeken. Volgende week maar als mijn tranen niet gehoord worden door het vele regen buiten
De persoon als jou ja? Want je kent me zo goed of?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt hou van jou. Ik moet je toegeven het was niet echt hoog wat ik deed, maaar tis gewoon de persoon als jou die het hem doet
Nee maar hoe je gewoon overkomtquote:Op zondag 15 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De persoon als jou ja? Want je kent me zo goed of?
Ik kom doodnormaal over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |