Ik las pikverslaafdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens en meisjes, pilverslaafden, alcoholdrinkers.
Lekker naar het ESF aan het kijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las pikverslaafden
Maar dar zal wel komen omdat je die hier ook kan vinden
Cyprus staat 18de geloof ik bij de bookies.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Even kleine voorspelling op basis van de korte clipjes
Rusland wint, Cyprus tweede en Zweden,Frankrijk of Douwe Bobkapsel 3de
Italie wel cute meisje
Hm wel erg laag want je had wel gelijk over het nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cyprus staat 18de geloof ik bij de bookies.
Zou grote upset zijn.
Douwe 14e bij booksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Even kleine voorspelling op basis van de korte clipjes
Rusland wint, Cyprus tweede en Zweden,Frankrijk of Douwe Bobkapsel 3de
Italie wel cute meisje
Nah, straks alleen de uitslag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar het ESF aan het kijken?
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
ik vind het echt niks voor inso om dit te kijken
Is toch allemaal al afgelopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik heb naar voetbal gekeken. Had geen zin in het ESF.
ik vind esf meer voor huismoedersquote:
O iedereen die ik ken van mijn leeftijd kijkt welquote:
Ik vind eerder SBS6/RTL4-programma's op een zaterdagavond voor huismoeders.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O iedereen die ik ken van mijn leeftijd kijkt wel
Ik vind esf sublieme tv
Ah, naja een echte crack pakt die ook nog wel eventjes mee allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste ronden in het buitenland. Volgende week alleen nog bekerfinales.
Alles mag op zaterdagquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eerder SBS6/RTL4-programma's op een zaterdagavond voor huismoeders.
Barcelona en Real Madrid speelden om 17:00, dus daar was een schakelkanaal van. Even gekeken hoe Athletic Bilbao plek vijf veiligstelde, Sevilla wel met een B-elftal maar dat mocht de pret niet drukken. En even hard gelachen om AC Milan, zeer trieste club geworden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, naja een echte crack pakt die ook nog wel eventjes mee allemaal
Nee broederliefde - ik loer derquote:
gadverdammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |