Gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja estland haha. Is estland door?
iets met een klok op de grond, of een snelweg ...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Melleyn het volgende:
Volgend jaar moeten we Nederland ook sturen met kekke visuals hoor
We hadden toch een klokquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Melleyn het volgende:
quote:
Ik heb zelfs al de politie voor de deur gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg een app van mijn buren of ik die pokkeherrie uit wil zetten
Sowieso zijn wij daar vies goed in, snap niet waarom ze geen wedstrijd uitschrijven voor studenten ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb mijne half uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speciaal voor aangetrokken zelf met de touwtjes los
Net als Australië?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst lid worden van de EBU.
Hoe oud ben jij wel niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bij het ESF verbaas ik me al 30 jaar nergens meer over
John de Mol heeft zich al aangebodenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
iets met een klok op de grond, of een snelweg ...
Hoe hard heb je het dan wel niet staanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg een app van mijn buren of ik die pokkeherrie uit wil zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |