Zou kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil de beste man wel een mooie reportage maken over Chai en Cachet
grow upquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga voor de verandering eens een joint roken vanavond
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga voor de verandering eens een joint roken vanavond
Das best kort?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
De kapper heet 'ik wil mn haar lang groeien' niet echt begrepen en heeft er een Ruby Rose kapsel van gemaakt
Ruby Rose is toch een soort opskeer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
De kapper heet 'ik wil mn haar lang groeien' niet echt begrepen en heeft er een Ruby Rose kapsel van gemaakt
das fucking kort, was al kort.. nee was eigenlijk redelijk oke lengte alleen beetje lelijk gewoon. Nu kei kort weer, ik zie dat ik het lang wilde. Ze vroeg nog 'je wil het nog achter je oor kunnen toch' - jaquote:
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Goede leefquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Ik ben bijna thuis. PS4 aan, vaporizer aan, heerlijk
heb ook zieke baardquote:
ik weet niet wrm ik hierdoor moest lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?
Hey cachet. Met mij gaat het goed hoe gaat het met jouquote:
ghehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |