Groeit vanzelf wel weer toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das fucking kort, was al kort.. nee was eigenlijk redelijk oke lengte alleen beetje lelijk gewoon. Nu kei kort weer, ik zie dat ik het lang wilde. Ze vroeg nog 'je wil het nog achter je oor kunnen toch' - ja
Wtf![]()
Ja ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey cachet. Met mij gaat het goed hoe gaat het met jou
okequote:
Dat is het niet, maar gewoon zo had ze het gestyledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tijdens het knippen had je je ogen dicht waardoor je er niets van kon zeggen?
Baby darling doll face honey
Jawelllll, maar wilde net weer langer. Had juist mega kort haar, en wilde daarom juist weer naar beetje langer want had er al weer genoeg vanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeit vanzelf wel weer toch?
Kort haar kan best nice staan hoor
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar gewoon zo had ze het gestyled
Tweede is weer even onder kraan en 'normaal' om te kijken hoe het was, kort dus. Niet om achter mn oren te doen
Mag ik jouw lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?![]()
[..]
Tweede is weer even onder kraan en 'normaal' om te kijken hoe het was, kort dus. Niet om achter mn oren te doen
Die tweede pic is idd erg Ruby Rose achtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?
Nou laten groeien duurt voorlopig weer even.![]()
[..]
goed kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ja, lekker goedkoop welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
je kan het wel hebben maar bob lijkt me leuker.
gwn niet naar de kapper gaan voor een lange tijd nu
[..]
Ik denk dat paxcon jou zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar wat moet ik zeggen als mn haar er af is?
Anne Frank huisquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
noem eens leuke dingen om te doen in amsterdam pls.
besides smoken en hookers
wil hele dag opvullen
Escaperoomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
Madame Tussaud.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
wil hele dag opvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |