Ik kijk ook BBCquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
hallo!
wat gaat het straks worden?
Grahamgod
Jantje en die andere
Stream
ik schakel straks over naar de BBC
JetroWillemsGodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
98% dat je dan gelijk hebt
Hallo trouwens![]()
Wordt dit nog gestreamd eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:26 schreef Szura het volgende:
Jongens, denken jullie er wel aan dat je niet over pooltjes of Scorito mag posten?
Wel terecht overigens.quote:
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
las net iets dat hij helemaal niet moet winnen aangezien het dan veel te veel geld kost voor NL volgend jaar. Kan hij beter tweede worden. Hij faam en naam en NL geen organisatie.
Volgens mij is er gewoon een legale livestream van deze topshow ja.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?
Voor die 1 keer in de 40 keer mag het best wat kosten
Goede Holland promotie iddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?
Voor die 1 keer in de 40 keer mag het best wat kosten
Ja, dat snap ik. Toch bedankt voor het uitleggen van mijn wielrengrapjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een legale livestream van deze topshow ja.
Mods houden niet van een topsfeerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is dit geen gifje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |