abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:48:50 #176
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:49:32 #177
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_162376316
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan? :P
Omdat er zoveel gedoe bij is met ID-bewijzen enzo. Misschien is er iemand die er gisteren ervaring mee heeft gehad :P

In ieder geval ben ik er vanavond rond 20.30, dan kan ik mezelf nog wel even naar voren duwen. Ze moeten Creep wel spelen dus dat ga ik heel hard schreeuwen na elk nummer! Nadeel is wel dat je dan allemaal boze blikken krijgt als je tijdens zo;n saai bliepjesnummer effe wat staat te bespreken maarja
pi_162376344
:') :D
pi_162376465
Ik vind dat ze Burn the Witch live erg vet hebben gemaakt zonder strijkers. Iemand goede footage gevonden hiervan?
pi_162376498
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:02 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind dat ze Burn the Witch live erg vet hebben gemaakt zonder strijkers. Iemand goede footage gevonden hiervan?
Op www.reddit.com/r/radiohead staat heel veel materiaal, heb t alleen zelf nog niet gezien :)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:06:35 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162376501
Dit is een uur, maar voornamelijk het oude werk:

Deze gast heeft een paar nummers geüpload:

Dan kwam ik ook nog dit tegen iig:

de Radiohead Reddit heeft ook wat links.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_162376619
Ziet er goed uit. Ik moet helaas nog een paar weekjes wachten voordat ik ze zie. Beetje jelly ben ik dus wel. Hoe bevielen de AMSP-nummers live?

Leuk om alles zo terug te zien, maar ergens blijf ik me afvragen wat mensen bezielt om een heel concert lang te gaan filmen. Ook die Periscopes, hartstikke sympathiek, maar ik zou lekker die telefoon in de broekzak laten zitten.
pi_162376645
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ziet er goed uit. Ik moet helaas nog een paar weekjes wachten voordat ik ze zie. Beetje jelly ben ik dus wel. Hoe bevielen de AMSP-nummers live?
Heel erg goed. De echte bandnummers als Decks Dark, Identikit en Ful Stop waren werkelijk perfect. De nummers met strijkers, Burn the Witch en Tinker Tailor, kregen een heel nieuwe uitvoering. Vooral die laatste was erg tof vond ik.
quote:
Leuk om alles zo terug te zien, maar ergens blijf ik me afvragen wat mensen bezielt om een heel concert lang te gaan filmen. Ook die Periscopes, hartstikke sympathiek, maar ik zou lekker die telefoon in de broekzak laten zitten.
Ja, eens. Volgens mij krijg je nauwelijks wat van het concert mee als je de hele tijd staat te tapen. Bovendien waren er, als ik Reddit mag geloven, een man of vijf dat tegelijk aan het doen? :?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:46:20 #185
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162376990
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:43 schreef JochemP het volgende:
Je kan je e-ticket toch ook vanaf je telefoon laten scannen via de mobiele website?
Ja kan. ~Wel even helderheid op max zetten, dan scant ie makkelijker
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 mei 2016 @ 12:47:07 #186
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162377007
Radiohead in de HMH: scherp en wars van nostalgie
Veel nieuw werk bij eerste show wereldtour in Amsterdam


http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/mei/Radiohead-HMH.html
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 21 mei 2016 @ 14:42:12 #187
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_162378948
Geluidmix leek niet altijd helemaal in orde en omdat het geluid ook vrij zacht stond en iedereen om me continu door de rustige nummers heenlulde zat ik er in de eerste helft niet helemaal in. Ook omdat ik bij sommige nieuwe nummers de orchestrale versies op plaat toch iets toffer vind dan de live-uitvoering. Dat laat onverlet dat ik een topavond heb gehad (zeker toen ik in een minder praatgraag deel van het publiek stond) want Radiohead blijft natuurlijk wel een wáánzinnig toffe band. Zo legendarisch als de vorige keer in de Ziggo was het wmb niet, maar wel een concert waar ik nog even van ga nagenieten.
but it ain't right either.
pi_162379035
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:42 schreef Konijnenjager het volgende:
Geluidmix leek niet altijd helemaal in orde en omdat het geluid ook vrij zacht stond en iedereen om me continu door de rustige nummers heenlulde zat ik er in de eerste helft niet helemaal in. Ook omdat ik bij sommige nieuwe nummers de orchestrale versies op plaat toch iets toffer vind dan de live-uitvoering. Dat laat onverlet dat ik een topavond heb gehad (zeker toen ik in een minder praatgraag deel van het publiek stond) want Radiohead blijft natuurlijk wel een wáánzinnig toffe band. Zo legendarisch als de vorige keer in de Ziggo was het wmb niet, maar wel een concert waar ik nog even van ga nagenieten.
Ik vond het denk ik beter dan in de Ziggo Dome. De nieuwe nummers zijn wmb echt fantastisch, maar ik vond ook de tracks die ze beide keren speelden (vooral Lotus Flower en The Gloaming) gister veel beter dan in 2012. En de set was veel langer :)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 15:07:31 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_162379397
Ik vond het in de ziggo echt heel beroerd. Waar wij stonden was het geluid echt zo kut. En we hadden niet het idee dat het elders beter was :N.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_162379806
Weet iemand of ze naam op de kaartjes ook checken op de terminal waarmee ze scannen? Volgens mij deden ze dat namelijk helemaal niet. Want dan kan je natuurlijk gewoon de naam photoshoppen...
Dan kan ik misschien vanavond weer _O_
pi_162379831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:29 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze naam op de kaartjes ook checken op de terminal waarmee ze scannen? Volgens mij deden ze dat namelijk helemaal niet. Want dan kan je natuurlijk gewoon de naam photoshoppen...
Dan kan ik misschien vanavond weer _O_
Er werd twee keer gecontroleerd, één keer zonder scanner en een keer met. Volgens mij werd er wel naar gekeken want bij mij duurde het een paar seconden (andere naam op ID dan op ticket).
  zaterdag 21 mei 2016 @ 15:31:36 #193
159761 Arn0
Abbey Road
pi_162379845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:29 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze naam op de kaartjes ook checken op de terminal waarmee ze scannen? Volgens mij deden ze dat namelijk helemaal niet. Want dan kan je natuurlijk gewoon de naam photoshoppen...
Dan kan ik misschien vanavond weer _O_
Dat klinkt risicovol, maar als je een foto of kopie laat zien van het id / paspoort van degene op wiens naam het ticket staat, mag je ook binnen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_162379861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er werd twee keer gecontroleerd, één keer zonder scanner en een keer met. Volgens mij werd er wel naar gekeken want bij mij duurde het een paar seconden (andere naam op ID dan op ticket).
Ja twee keer maar volgens mij scannde ze mijn kaartje alleen en keken ze niks af van het scherm.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Dat klinkt risicovol, maar als je een foto of kopie laat zien van het id / paspoort van degene op wiens naam het ticket staat, mag je ook binnen.
Serieus? Dan moet het lukken :D
  zaterdag 21 mei 2016 @ 15:34:09 #195
159761 Arn0
Abbey Road
pi_162379909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:32 schreef Kadooosh het volgende:
Serieus? Dan moet het lukken :D
Gisterenavond sowieso ja, dus tenzij ze de policy veranderen of dat je net pech hebt met een lastige security guard moet het wel goed komen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_162379910
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:32 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja twee keer maar volgens mij scannde ze mijn kaartje alleen en keken ze niks af van het scherm.

[..]

Serieus? Dan moet het lukken :D
Zou 't gewoon proberen, als het niet lukt verkoop je je ticket aan zo'n stumper met een bordje. :+
pi_162380013
Ja probeer het sowieso wel. Heb alleen een zwart\wit printer dus hopelijk is dat goed.
Geluk dat ik 15mins fietsen ervan af woon ;).
pi_162380080
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zou 't gewoon proberen, als het niet lukt verkoop je je ticket aan zo'n stumper met een bordje. :+
Gister moest iedereen met niet-overeenkomende namen naar de service-balie en werd het daar afgehandeld door ticketmaster medewerkers.
pi_162380114
Trouwens echt respect voor hoe ze het gister geregeld hadden. Er stond een rij vanaf Bijlmer ArenA tot aan de Ziggo Dome en alsnog was iedereen razendsnel binnen, ondanks de ID-controle. Puik werk.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 15:54:35 #200
159761 Arn0
Abbey Road
pi_162380351
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:43 schreef Tchock het volgende:
Trouwens echt respect voor hoe ze het gister geregeld hadden. Er stond een rij vanaf Bijlmer ArenA tot aan de Ziggo Dome en alsnog was iedereen razendsnel binnen, ondanks de ID-controle. Puik werk.
Ja, en nog even een rectificatie van mijn kant: het was echt heel specifiek het Radiohead kamp dat absoluut alle refunds en naamwijzigingen verbood, Mojo / Ticketmaster hebben hun best gedaan en contact opgenomen, het management van TLSP bijvoorbeeld was wat relaxter. Maar er moet dus echt wel voor dit soort systemen in de toekomst (want anti-woekerprijzen juich ik toe en op naam is logisch) een soort intern Ticketswap systeem komen, zodra een andere fan je ticket wilt dat je dan een refund krijgt. Veel logischer dan verloren tickets, wat nu ongetwijfeld gebeurd is.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')