tot in mn hersenen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie wel eens een koude rilling die helemaal doorgaat tot in je hersenen
ja helemaal van je rug naar de achterkant van je hoofd in je hersenen en die trillen dan een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tot in mn hersenen?
Nee maar wel zo'n rilling dat je ook echt even "BWHALAJ" doet. Ja weet ik veel hoe je moet uitleggen
Nee, maar enkel rilling 1 sec en dan klaar zo? Ik heb dat tot mn nek en dan moet mn lichaam ook even beweginkje makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja helemaal van je rug naar de achterkant van je hoofd in je hersenen en die trillen dan een beetje
heel raar
nee duurt een paar secondequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar enkel rilling 1 sec en dan klaar zo? Ik heb dat tot mn nek en dan moet mn lichaam ook even beweginkje maken
zie je er nu uit als Ruby Rosequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Kapper heeft 'ik wil mn haar laten groeien' niet echt begrepen
model/actricequote:
Wie weetquote:
Ah, ik zie het.quote:
Jupquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Was zij ook niet degene die constant uitspraken deed over haar genderfluidity en alles?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Was zij ook niet degene die constant uitspraken deed over haar genderfluidity en alles?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tot in mn hersenen?
Nee maar wel zo'n rilling dat je ook echt even "BWHALAJ" doet. Ja weet ik veel hoe je moet uitleggen
hahaquote:
oh, ripquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ook even klagen dat Darwyn Cooke zojuist overleden is.
RIP Darwyn. Geweldige tekenaar. Kanker kan soms snel gaan.
Zijn stijl was een prachtige mix van nostalgie en moderniteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |